کد خبر: ۱۰۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد؛
اسماعیل زمانی گفت: منطقه آزاد اروند یکی از مناطقی است که کمترین مشکل را در تامین نیاز‌های بهداشتی مردم در روز‌های درگیر با ویروس کرونا دارد و تا دو ماه آینده اولین کارخانه تولید دستکش استان خوزستان نیز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در منطقه آزاد اروند راه‌اندازی می‌شود.

بزودی اولین کارخانه تولید دستکش با مشارکت بخش خصوصی در خوزستان را ه اندازی می شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «اسماعیل زمانی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند امروز در اولین جلسه کارگروه تسهیل جهش تولید در منطقه آزاد اروند اظهار داشت: منطقه آزاد اروند یکی از مناطقی است که کمترین مشکل را در تامین نیازهای بهداشتی مردم در روزهای درگیر با ویروس کرونا دارد و تا دو ماه آینده اولین کارخانه تولید دستکش استان خوزستان نیز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در منطقه آزاد اروند راه‌اندازی می شود.

وی افزود: سازمان غذا و دارو، اداره صمت و اصناف آبادان و خرمشهر بر شبکه توزیع داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، واحدهای صنفی و پروتکل‌هایی که برای بازگشایی اصناف کم‌خطر طراحی شده نظارت مستقیم دارند.

زمانی به ۲۰ راهبرد منطقه آزاد اروند برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: هشت واحد تولیدی لوازم بهداشتی متقاضی فعالیت در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر هستند که مشکلات پنج واحد تولیدی برطرف و به زودی مجوز لازم برای فعالیت آنها از سوی دانشکده علوم پزشکی آبادان و معاونت غذا و دارو صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: مشکل صدور مجوز فعالیت سه واحد باقی مانده دیگر نیز با مراجعه حضوری و تکمیل پرونده به سرعت برطرف می‌شود.

وی افزود: به همه افراد تحت پوشش کمیته امداد و نیز افراد در نوبت پذیرش کمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان و خرمشهر مبلغ یک میلیون ریال کمک نقدی می شود و خانواده های تحت پوشش سازمان حمایت از زندانیان شهرستان آبادان و خرمشهر نیز از کمک مالی منطقه آزاد اروند بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار