کد خبر: ۱۰۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
جلسه هیات رییسه سندیکای بیمه گران ایران با موضوع بررسی تبعات و آثار بیماری کرونا بر صنعت بیمه تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، جلسه هیات رییسه سندیکای بیمه گران ایران روز یکشنبه با حضور اعضا تشکیل شد.
اعضای هیات رییسه در این جلسه راهکارها و تصمیمات صنعت بیمه برای مقابله با ویروس کرونا را بررسی کردند.
در جلسه امروز (یکشنبه) مهندس محمدباباکردی دبیرکارگروه مهندسی نیز گزارشی از اقدامات انجام شده این کارگروه در سال 98 به اعضای هیات رییسه سندیکا ارایه کرد.
اعضای هیات رییسه سندیکا در جلسات پیشین مقرر کرده بودند که در هر جلسه یکی از دبیران کارگروه ها در جلسات حضور یافته و گزارشی از عملکرد کارگروه مطبوع خود در سال 98 را ارایه دهند.
براین اساس در جلسات پیشین آقایان علی فرزین و احمد سربخشیان دبیران کنونی و پیشین کارگروه بیمه های عمر و زندگی درباره عملکرد این کارگروه در سال 98 و دکتر سیدمجتبی عطری دبیرکارگروه درمان درباره آیین نامه های جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در صنعت بیمه و آیین نامه های درمان گزارشاتی ارایه کردند.
براساس اساسنامه جدید سندیکای بیمه گران ایران، هیات رییسه سندیکا مرکب از دبیرکل و چهار عضو اصلی و دو عضو علی البدل است. اعضای اصلی و علی البدل از بین عالی ترین مقام های اجرایی موسسات عضو، برای مدت دو سال توسط شورای عمومی انتخاب می شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: