کد خبر: ۱۰۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:
بوشهر - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر خبر داد و گفت: این سامانه از فردار فعالیت خود را آغاز می‌کند و بارش‌ها آخر هفته تقویت می‌شود.

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین تحلیل هواشناسی، اظهار داشت: شرایط جوی و دریایی استان بوشهر امروز آرام است.

وی اضافه کرد: از روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی جدید، بارش‌ها ابتدا در جنوب استان و به تدریج در سایر نقاط استان آغاز می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: از چهارشنبه شب و طی روز پنج شنبه با تقویت سامانه بارشی، بارش‌های رگباری با شدت بیشتر همراه با رعد و برق و وزش باد بویژه در نیمه جنوبی و مناطق شرقی استان ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت وزش تندباد لحظه‌ای و افزایش ناگهانی ارتفاع موج دریا بویژه در جنوب خلیج فارس و سواحل جنوبی استان دور از انتظار نیست.

شکوهی‌پور ادامه داد: از اواخر پنج شنبه این سامانه از استان خارج می‌شود و در پی آن از روز جمعه تا روز دوشنبه جو استان تحت تأثیر عبور متوالی امواج ضعیف ناپایدار، ابری و در برخی نقاط همراه با بارش خفیف باران پیش بینی می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار