کد خبر: ۱۰۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:
ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت:با هدف کمک‌رسانی به فقرا و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا، رزمایش «کمک مومنانه و همدلی» در ایلام برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: این رزمایش با دستور و تاکیدات مقام معظم رهبری با هدف کمک‌رسانی به فقرا و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش با مشارکت نهادهای حمایتی و بنیادهای کشور سه میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار نیازمند تحت حمایت و پوشش قرار می‌گیرند.

سردار شاکرمی عنوان کرد: بر این اساس کمک‌های مردمی و خیرین و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا جمع آوری شده و در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: محور جمع آوری کمک‌های مردمی در این رزمایش پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران و تمامی رده‌های مقاومت بسیج بوده که با تشکیل ستادهایی در مرکز استان و شهرستان‌ها با مشارکت نهادهای حمایتی، خیرین و بنیادهای کشوری در سراسر استان فعالیت خواهند کرد.

رزمایش «کمک مومنانه و پویش امید و همدلی» با رمز یا صاحب الزمان (عج) توسط سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام آغاز شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار