کد خبر: ۱۰۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
با هوشیاری مأموران پلیس قزوین
قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف حدود یک هزار کیلوگرم شیرینی  «باقلوا»  غیربهداشتی در شهرستان البرز خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان البرز در حین گشت زنی در عوارضی قزوین- کرج به یک دستگاه خودروی نیسان وانت آبی که به صورت کامل اقدام به پوشش بار کرده بود مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه مأموران یگان امداد پس از توقف خودرو در بازرسی از آن متوجه بار شیرینی موجود در آن شدند افزود: با توجه به برهه زمانی حساس به علت شیوع ویروس کرونا بلافاصله به عوامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان الوند نیز اطلاع داده و در محل حاضر شدند.

سردار حاجیان تصریح کرد: پس از بررسی کارشناسان مقدار تقریبی یک هزار کیلوگرم شیرینی باقلوا فاقد مجوز بهداشتی کشف و مشخص شد فرد متخلف قصد انتقال این شیرینی‌ها از یکی از استان‌های شمال غربی به استان قزوین را داشته که این محموله با هوشیاری مأموران توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه، بلافاصله موضوع را به سازمان‌های مربوطه اعلام کنند تا با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار