کد خبر: ۱۰۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
۴۲۷ طلبه در قالب طرح‌های بسیج برای مهار کرونا ویروس در استان سمنان به میدان آمدند و در تلاش هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز نشست کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن جلسات صداوسیمای مرکز سمنان برگزار شد.

در این نشست، مطرح‌ شد که اطلاع‌رسانی صداوسیما در بحث فرهنگ‌سازی شیوع کرونا ویروس در ماه‌های گذشته بسیار به‌موقع، دقیق و باکیفیت بسیار عالی بوده است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود از حمایت‌های اصحاب رسانه به‌ویژه صداوسیما مرکز سمنان نهایت تشکر و قدردانی را دارند.

با توجه به استمرار شیوع کرونا ویروس در استان سمنان، فرهنگ‌سازی و آموزش در ارتباط با مهار کرونا ویروس از سوی صداوسیمای مرکز سمنان ادامه یابد.

در روزهای سخت شیوع کرونا ویروس، صداوسیما به مدد دانشگاه‌های علوم پزشکی استان آمد و همکاری این رسانه پرمخاطب با دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در امر فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی باید ادامه یابد.

۴۲۷ طلبه در قالب طرح‌های بسیجی برای مهار کرونا ویروس در استان سمنان به میدان آمدند و این افراد در غسل، تدفین و خواندن نماز میّت برای جان‌باختگان مبتلا به کرونا ویروس در تلاش هستند.

با به میدان آمدن روحانیان معزز، بخش قابل‌توجهی از دغدغه و دل‌نگرانی خانواده‌های جان‌باختگان مبتلا به کرونا ویروس در بحث تدفین، غسل و نماز میّت متوفیان کاهش یافته است.

باید با تلاش همگانی، تهدید کرونا ویروس را به یک فرصت تبدیل کرد و با اجرای طرح‌های فرهنگی می‌توان به‌راحتی خیال از کرونا ویروس گذر کرد.

انتهای پیام/74003/م/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار