کد خبر: ۱۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
همچنین برخی از دارایی‌های موجود نیز تبدیل می‌شوند؛ برای مثال در ارتباط با ساخت مسکن اگر زمین مرغوبی در منطقه خوبی داشته باشیم در جهت ساخت آن اقدام کرده و از محل درآمد آن در مناطق محروم، به ساخت مسکن اقدام خواهیم کرد.
به گزارش تجارت آنلاین و به نقل از ایسنا، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام فعالیت‌های اقتصادی را جزو وظایف نهاد متبوعش ندانست و در عین حال گفت: تعدادی املاک مصادره شده از زمان انقلاب را در اختیار داریم، اما جهت گیری کمیته امداد این است که اموال و املاکی که در اختیارش است، در جهت حل مشکلات و نیازمندیهای محرومان هزینه شوند.
 
حسین انواری  با تاکید بر اینکه این نهاد در اصل اقتصادی نبوده و فعالیت‌های اقتصادی جزء وظایف آن نیست، افزود: بخشی از این دارایی‌ها برای ایجاد اشتغال، مسائل درمانی، تامین مسکن و غیره به طور مستقیم هزینه می‌شوند.
 
وی ادامه داد: همچنین برخی از دارایی‌های موجود نیز تبدیل می‌شوند؛ برای مثال در ارتباط با ساخت مسکن اگر زمین مرغوبی در منطقه خوبی داشته باشیم در جهت ساخت آن اقدام کرده و از محل درآمد آن در مناطق محروم، به ساخت مسکن اقدام خواهیم کرد.
 
سرپرست کمیته امداد با بیان اینکه برخی اراضی کمیته امداد نیز درخصوص اشتغالزایی زیر کشت می‌رود لذا زیرساختهای آن را تامین می‌کنیم، اظهار کرد: فعالیتهای اقتصادی کمیته امداد چشمگیر نبوده و درآمد ناشی از این فعالیتها نیز در مقابل حجم نیاز مددجویان
 
این نهاد، زیاد نیست.
 
وی در این خصوص تصریح کرد: در سال گذشته 100 میلیارد تومان درآمد اختصاصی کمیته امداد در حوزه محرومان بوده و در سال جاری نیز این رقم 150 میلیارد تومان بوده که هنوز حاصل نشده است.
 
سرپرست کمیته امداد در پایان عنوان کرد: کمیته امداد در بخش‌های مسکن، معدن و کشاورزی سرمایه گذاری می‌کند برای مثال در بخش کشاورزی بستر مناسب را ایجاد و سپس کارها را به محرومان واگذار می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: