کد خبر: ۱۰۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
مسوول بسیج دانشجویی استان همدان از خدمت مومنانه دانشجویان با عنوان «هر کلاس درس، یک خانواده محروم» خبر داد.

طیب فریادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: قبل از اجرای رزمایش «کمک مومنانه» کمک به نیازمندان طی ایام اخیر تقویت پیدا کرده بود به طوری که هر هفته حدود ۴۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان توزیع شده است‌.

وی با بیان اینکه در ایام درگیری کشور با بیماری کرونا نیز بسته‌های بهداشتی به ارزش هر بسته ۱۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد تصریح کرد: کمک به افراد محروم و قشر ضعیف جامعه از  قبل نیز انجام می‌شد اما طبق فرمایشات رهبری باید منسجم‌تر و بتر انجام شود.

مسوول بسیج دانشجویی استان همدان ادامه داد: قرارگاه رزمایش «خدمت مومنانه» به مواسات در فضای دانشجویی نیز شکل گرفته و بناست طرح «هر کلاس درس یک خانواده» پیگیری شود به طوری که هر کلاس درس دانشگاه‌ها متولی یک خانواده محروم شود.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی خانواده‌های محروم انجام شده است یادآور شد: گروه‌های جهادی نیز از قبل افرادی را می‌شناختند و افراد بهروه‌ها معرفی شده‌اند تا بدانند با چه خانواده‌ای ارتباط بگیرند.

فریادرس تاکید کرد: طرح دیگری نیز داریم که بر این اساس هر دانشجو هفته‌ای هزار تومان  و یا حتی بیشتر کمک کند، تا این طرح اجرایی شود و در ماه رمضان حجم بسته‌ها بیشتر شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دو مدل قبلی در حال اجراست و ان‌شاءالله نتایج جمع‌آوری کمک‌ها در ماه مبارک رمضان بین خانواده‌ها توزیع شود‌.

مسوول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به تعطیلی دانشگاه خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلی دانشگاه‌ها ارتباطات در فضای مجازی است بنابراین کلاس‌ها هم تعطیل باشند، مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار