کد خبر: ۱۰۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: با تأکید شهردار و حساسیت پروژه مهم نیروگاه زباله‌سوز، با همت کارشناسان سازمان فاوا، ارتباط میان عمارت شهرداری و این نیروگاه، از طریق خط ارتباطی و اختصاصی ام‌پی‌ال‌اس برقرار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری، یاسر قربانی رئیس سازمان با بیان اینکه ام‌پی‌ال‌اس تکنولوژی جدید سال‌های اخیر است که به یکی از استانداردهای مهم آی‌پی تبدیل شده است، اظهار کرد: ام‌پی‌ال‌اس برای بهبود شبکه‌های آی‌پی از طریق ادغام تکنولوژی‌های سوییچینگ و آی‌پی، توسعه یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مکانیزم‌های امنیتی در انجام پروژه‌های متعدد شهرداری، سیستم پایش تصویری است، افزود: همچنین ناظران شهرداری همواره از طریق این سامانه بر روند پیشرفت پروژه نظارت دائمی دارند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری با عنوان اینکه یکی از پروژه‌های مهم شهرداری در سال‌های اخیر نیروگاه زباله‌سوز بوده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه فاصله عمارت شهرداری با این نیروگاه بیش از ۲۰ کیلومتر است، در بحث انتقال داده‌ها بر بستر آنتن، با ضعف‌ها و معایبی مواجه بودیم و سرعت کمِ انتقال از کیفیت نیز می‌کاست.

قربانی با اعلام اینکه با تأکیدات شهردار محترم نسبت به رفع این معضل، ما هم در اسرع وقت طی جلسات تخصصی، بهترین و به‌صرفه‌ترین راهکار را در وضعیت موجود، برگزیدیم، اضافه کرد: تصمیم بر این شد طی هماهنگی با شرکت مخابرات، خط اختصاصی ام‌پی‌ال‌اس را در اختیار بگیریم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون با حضور و فعالیت چندروزه کارشناسان سازمان فاوا در نیروگاه زباله‌سوز و عمارت شهرداری زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباط از طریق خط ام‌پی‌ال‌اس مهیا شده و دغدغه شهردار محترم و ناظران شهرداری در این حوزه مرتفع شده است.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار