کد خبر: ۱۰۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
معاون شهردار تهران مطرح کرد؛
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اعلام فرآیند تعیین شده برای بازگشت به کار کارکنانی که از بیماری کرونا بهبود یافته‌اند، گفت: مشتاقانه پذیرای همکاران بهبود یافته هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد مظاهریان، ضمن ابراز خشنودی از سلامت و مداوای همکاران بهبود یافته اظهار داشت: تعدادی از پرسنل تلاشگر ما به دلیل نوع کار در شهرداری که عمدتاً در تماس گسترده با شهروندان گرامی است اواخر سال گذشته به بیماری کرونا مبتلا شدند و خوشبختانه پس از معالجه و درمان، دوره نقاهت خود را نیز طی کرده و بهبود یافته اند. هم اکنون شرایط بازگشت به محل کار برای آنان فراهم شده و شهرداری تهران با افتخار پذیرای این عزیزان است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت مقررات اداری تعیین شده در خصوص صیانت از سلامت همکاران گفت: مدیران ارشد تمام بخش‌ها اعم از شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران درخواست بازگشت به کار افراد بهبودیافته از بیماری کرونا را دریافت و به شرکت شهر سالم معرفی و ارجاع نمایند.

به گفته مظاهریان، تیم‌های تخصصی شرکت شهر سالم مستقر در مناطق و بخش‌های مختلف شهرداری تهران پس از بررسی و تأیید پزشک متخصص، گواهی سلامت را برای این همکاران صادر می‌کنند.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران افزود: همکاران بهبود یافته از کرونا با اخذ گواهی سلامت می‌توانند با خیال آسوده به چرخه کار بازگشته و مانند دیگر همکاران به فعالیت خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران بهبودیافته ای که داوطلب همکاری در زمینه اقدامات انسان دوستانه‌ای چون پلاسما درمانی بیماران در حال درمان هستند، می‌توانند از طریق شرکت شهر سالم به سازمان‌ها و بیمارستان‌های فعال در این زمینه معرفی شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار