کد خبر: ۱۰۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شعار «ارتش برای ملت و ملت برای ارتش» و همین شعار ارتش ما را به ارتشی متفاوت در دنیا تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان، اظهار کرد: جایگاه ارزشمند و معنوی ارتش ایران در دنیا بسیار والا بوده و ارتش ایران به ذولفقاری تبدیل شده که همه دشمنان از آن می‌ترسند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به همراهی و همدلی نیروهای ارتش در سال‌های ابتدایی انقلاب با مردم و امام خمینی(ره) هم گریزی زد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حوادث و اتفاقاتی رخ داد که موجب شد امام خمینی در پیامی بر لزوم حمایت مردمی ملت ایران از مجموعه ارتش تاکید فراوان کنند و پس از این پیام دلاوری‌ها و عملکرد نیروهای ارتش نشان از حمایت و همراهی ارتش با انقلاب نوپای ایران داشت.

وی گفت: یکی از برکات ارزشمند انقلاب، وجود ارتش و تصمیم درست امام راحل در تثبیت ارتش بود که ارتش را برای همیشه ماندگار کرد و به حق ارتش یکی از برکات ارزشمند انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: دلاوران نیروی ارتش حافظ استقلال و نگهبانی امین برای مرزهای ایران هستند و امنیت و آرامش کشور مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنان است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه شهید صیاد، شهید بابایی، شهید قرنی و دیگر شهیدان از فرماندهان برجسته‌ای بودند که نقش اساسی در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس داشتند، افزود: در تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس و حوادث سال‌های اخیر کشور ارتش جمهوری اسلامی ایران در صف اول، همراه و یاور ملت ایران بودند.

وی نقش مهم و سازنده ارتش در دوران پس از جنگ تحمیلی را هم قابل توجه خواند و گفت: پس از جنگ تحمیلی و تلاش برای آبادانی خرابی‌های ناشی از ۸ سال جنگ نابرابر، آمادگی نیروهای ارتش در میدان سازندگی نشان از عملکرد مناسب و لازم ارتش در انجام وظایف محوله بود.

وی گفت: ارتش ایران با تمام ارتش‌های دنیا تفاوت اساسی دارد و آن این است که ارتش ایران شعارش «ارتش برای ملت و ملت برای ارتش» و همین شعار ارتش ما را به ارتشی متفاوت در دنیا تبدیل کرده است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اذعان کرد: در حالی که وضعیت مردم برای ارتش آمریکا و دیگر کشورها اصلا اهمیتی ندارد، ارتش جمهوری اسلامی ایران در مدت خیلی کوتاه با تجهیز بیمارستان، ایجاد نقاهتگاه‌ها و تولید ماسک در کنار مردم ایستاده و این موفقیت‌ها، نتیجه ولایت‌مداری و آثار دینداری و برکات اسلام است.

به گفته وی، ارتش در تمام جنبه‌ها با حفظ وظایف اصلی خود محافظت از مرزها را انجام و جانانه در مقابل دشمنان ایستاده است.

انتهای پیام/2330/71

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار