کد خبر: ۱۰۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
مراسم رژه خدمت ارتش صبح امروز با حضور فرماندهان عالی رتبه ارتش برگزار شد.

«رژه خدمت» ارتش برگزار شد

مراسم «رژه خدمت ارتش» به مناسبت روز ارتش(۲۹ فروردین) در مرکز آموزش و پشتیبانی نیروی زمینی در تهران برگزار شد و در این مراسم بخش‌هایی از آخرین تجهیزات و سامانه های رفع‌آلودگی، بیمارستان‌های سیار، خودروهای طراحی و بهینه شده و همچنین کمک‌های کارکنان ارتش برای امدادرسانی به مردم در مبارزه با ویروس کرونا در معرض نمایش قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت پیام رئیس جمهوری به مناسبت روز ارتش توسط وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش به بیان سخنانی درباره خدمات ارتش و رابطه‌ی ارتش و مردم پرداخت.

در ادامه این مراسم نیز بخش‌هایی از آخرین تجهیزات و سامانه های رفع‌آلودگی، بیمارستان‌های سیار، خودروهای طراحی و بهینه شده و همچنین کمک‌های کارکنان ارتش برای امدادرسانی به مردم در مبارزه با ویروس کرونا در معرض نمایش قرار گرفت.

در این مراسم انواع آمبولانس، ون، ۲۰ دستگاه خودرو رفع آلودگی ارس، ۵ دستگاه خودرو رفع آلودگی درخش، خودرو مه پاش و انواع تجهیزات و یگان های رفع آلودگی متعلق به نیروی زمینی ارتش به نمایش درآمدند.

همچنین در این رژه نیروی پدافند هوایی ارتش تجهیزاتی از جمله آزمایشگاه و رادیولوژی سیار، درمانگاه متحرک، انواع آمبولانس و خودرو های آتش نشانی، خودرو رفع آلودگی و ش م ر درخش ۷، خودرو ش م ر Dsm به نمایش گذاشت.

در رژه یگان های نیروی هوایی ارتش نیز داروخانه سیار، سامانه قائم ۹۹، آتگو آب و کف پاش، سامانه جبار ۹، درفش ۷، دندانپزشکی سیار و انواع تجهیزات و یگان های رفع آلودگی و در رژه یگان های نیروی دریایی ارتش انواع آمبولانس و خودرو های آتش نشانی و کامیون های رفع آلودگی، خودرو های واکنش سریع ، سامانه های پزشکی سیار به نمایش درآمدند.

همچنین نیروهای چهارگانه ارتش، با آماده سازی ده ها هزار بسته های معیشتی و بهداشتی در راستای همدلی و کمک های مومنانه این بسته‌ها را در میان مردم در نقاط مختلف کشور توزیع می‌کنند.

این رژه همزمان با تهران در ۲۴ مرکز استان برگزار و یگانهای حاضر در این رژه، بلافاصله پس از عبور از جایگاه، برای رفع آلودگی و ضد عفونی معابر و همچنین اقدامات مردم‌یاری به مناطق کم برخوردار و دورافتاده اعزام شدند.

برچسب ها: رژه ، ارتش ، روز ارتش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار