کد خبر: ۱۰۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل گفت: ثبت نام حوزه‌های علمیه برای سال تحصیلی جدید آغاز شده و علاقمندان تا ۲۰ خردادماه فرصت دارند تا مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

حجت‌الاسلام مهدی نوروزی در گفت‌وگو با خبررنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: ثبت نام حوزه‌های علمیه برای سال تحصیلی جدید ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۲۱ فروردین آغاز شده و علاقمندان تا ۲۰ خردادماه فرصت دارند تا مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی افزود: داوطلبان جهت ثبت نام و تشکیل پرونده الکترونیکی به سایت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه به آدرس https://paziresh.ismc.ir مراجعه کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل تصریح کرد: آزمون ورودی سال تحصیلی جدید ۲۰ تیرماه سال‌جاری در مراکز اعلام شده برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: استقبال عمومی جوانان متدین از آموزش‌های دروس حوزوی بسیار خوب است و پس از گذراندن مراحل پیش‌بینی شده می‌توانند به‌عنوان طلبه در حوزه‌های علمیه اردبیل مشغول به تحصیل شوند.

نوروزی تأکید کرد: اتکا به توان داخلی و رویکرد توحیدی مبنای اسلامی از مهم‌ترین اصول حوزه‌های علمیه است و در زمینه‌های تولید علم مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب پیشگام خواهد بود.

وی ادامه داد: کیفی‌گزینی از رویکردهای اساسی انتخاب طلاب در دوره‌های آموزشی جدید است که با هدف افزایش کیفیت علمی مراکز انجام می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اردبیل واقع در مدرسه علمیه صالحیه، جنب مسجدجامع اردبیل مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های این مرکز ۳۳۳۵۴۸۰۵ و ۳۳۳۶۰۴۳۸ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/3463/666

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار