کد خبر: ۱۰۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
امام جمعه شهرستان بروجن گفت: ستادی در شهرستان شکل گرفته است که همه کمک‌های مردمی توسط پایگاه‌های بسیج، خیریه‌ها، مراکز نیکوکاری، بهزیستی و کمیته امداد جمع‌آوری گردد و در یک حرکت مؤمنانه و متحدالشکل بدست نیازمندان برسد.

حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص لزوم حمایت از فقرا و آسیب‌دیدگان شیوع ویروس کرونا گفت: رزمایش کمک مومنانه و ایجاد پویشی برای کمک به فقرا، محرومین و آسیب دیدگان شیوع ویروس کرونا لبیک به ندای نائب امام عصر(عج) است که امیدواریم موفق شویم خاطره خوشی در این رزمایش برای آسیب‌دیدگاه ایجاد شود.

امام جمعه شهرستان بروجن اضافه کرد: ستادی در شهرستان بروجن شکل گرفته است که همه  کمک‌های مؤمنین توسط پایگاه‌های بسیج، خیریه‌ها، مراکز نیکوکاری، بهزیستی و کمیته امداد جمع‌آوری گردد و در یک حرکت مؤمنانه و متحدالشکل بدست نیازمندان برسد.

پیشنهاد امام جمعه بروجن به کسانی که پس اندازهایی در بانک دارند

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز عنایت داشته باشند افراد زیادی از کرونا و وضعیت بهداشتی حاکم بر جامعه متضرر شدند که باید به یاری فرزندان خود بشتابند و اگر افرادی هستند که پس‌اندازهایی در بانک‌ها و قرض‌الحسنه‌ها دارند به مسؤولان بانک‌ها و مؤسسات اعلام نمایند تا با همکاری‌ آنها وام دراختیار آسیب‌دیدگان قرار گیرد.

کرونا تقابل زیبایی تمدن اسلامی و واماندگی تمدن غربی است

هراتی مطلق با اشاره به فداکاری‌های مردم ایران در مواجهه با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: امروز به آمریکا و غرب که نگاه  می‌کنیم  جز درماندگی و ناکارآمدی در قبال این ویروس چیزی نمی‌بینیم و وضعیت بهداشت و درمان آنها اسف‌بار است، فروشگاه‌ها مورد غارت قرار گرفته و مواد شوینده و ضدعفونی کمتر در دسترس است این دولت‌ها وامانده‌اند و توانایی مقابله را از دست داده‌اند، برای کادر درمان خود ارزش قائل نیستند و توجه به مایحتاج کادر پزشکی خود ندارند.

امام جمعه بروجن ادامه داد: اما در ایران اسلامی، مردم به یاری یکدیگر شتافته‌اند امروز مساجد در کشور ما محل رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه است و ارزاق به لطف الهى به وفور پیدا می‌شود و همه مردم به فکر یکدیگرند.

وی ادامه داد: کادر درمان و پزشکی جمهوری اسلامی ایران باشور و اشتیاق جان خود را کف دست قرار داده‌اند و بیماران مبتلا به ویروس کرونا را معالجه می‌کنند ملت قدردان مدافعین سلامت است و به اشکال گوناگون از آنها قدردانی می‌کند، این تربیت اسلامی و معنوی با تمدن چندهزارساله است و آن یکی (آمریکا و غرب) تربیت مادی و کمونیستی می‌باشد.

انتهای پیام/3339/م

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار