کد خبر: ۱۰۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب:
امیر حمزه بیدادی گفت: ارتش در کنار مردم و سایر نیروهای مسلح در میدان‌های سخت حضوری فعال دارد و تا ریشه کن شدن این ویروس با تمام ظرفیت در خدمت جامعه است.

ارتش تا ریشه کن شدن ویروس کرونا با تمام ظرفیت در خدمت جامعه است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، رژه خدمت به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی امروز همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مقامات استانی در اهواز برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب در آیین رژه خدمت و گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی در اهواز اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا رژه امسال به عنوان رژه خدمت با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت برگزار شد و یگان‌های جنگ نوین عملیات ضدعفونی، غربالگری و ویزیت رایگان شهروندان را در استان‌های خوزستان و لرستان از امروز آغاز کردند.

وی افزود: رژه امسال با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» در ۱۵ محور برگزار شد که تمامی این محورها در راستای مقابله با ویروس کرونا و خدمت رسانی به مردم در مناطق مختلف استان است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب ادامه داد: روز دوشنبه نیز باتوجه به تفاهم نامه ای که با کمیته امداد امضا شده، طرح اکران مومنانه در سطح استان اجرا و دو هزار بسته غذایی با ۶۰ خودرو در مناطق جامعه هدف توزیع می شود.

وی بیان کرد: هفته آینده با هماهنگی سازمان انتقال خون پرسنل ارتش برای رفع بخشی از نیاز بیماران به صورت گسترده در دو استان خوزستان و لرستان خون اهدا می‌کنند.

امیر بیدادی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سپهبد شهید «صیاد شیرازی»، سپهبد «محمد ولی  قرنی»، سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و شهدای ۳۱ شهریور سال ۱۳۹۷ در اهواز گفت: سال ۱۳۵۸ یعنی یک سال پس از پیروزی انقلاب برخی زمزمه انحلال ارتش را مطرح کردند اما در ۲۸ فروردین ماه در بیانیه‌ای سه ماده‌ای این روز به عنوان روز ارتش نامگذاری شد که از آن زمان تاکنون ارتش در تمامی میدان‌ها فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است.

وی بیان کرد: امروز ارتش در کنار مردم و سایر نیروهای مسلح در میدان‌های سخت حضوری فعال دارد و تا ریشه کن شدن این ویروس با تمام ظرفیت در خدمت جامعه است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار