کد خبر: ۱۰۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تشدید ناپایداری همرفتی در روز جمعه منجر به لغزندگی جاده‌ها، آب گرفتگی معابر، روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص در شمال و شرق استان اصفهان می‌شود.

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت آب و هوای استان اصفهان اظهار داشت: تشدید ناپایداری همرفتی در روز جمعه که شدت ناپایداری اواسط روز همراه با رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ، گاهی وزش باد شدید در مناطق شمال غرب، شمال، شرق و مناطق مرکزی استان خواهد بود و منجر به لغزندگی جاده‌ها، آب گرفتگی معابر، روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص در شمال و شرق استان می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: مدیریت بحران استان اصفهان برای پیشگیری از حوادث محتمل به ویژه مناطق شمال و شرق استان، شهرستان‌های نایین، اردستان، نطنز و شرق اصفهان به تیم‌های امدادی و ستاد سیل استان اصفهان اعلام آماده‌باش داده است.

وی با تأکید بر ممانعت از تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها، اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی و محافظت از مزارع و باغات سازه‌های گلخانه‌ای بیان کرد: تابلوها و داربست‌ها در برابر باد شدید، باران و تگرگ، لایروبی کانال‌ها و زهکش مزارع و باغات باید انجام شود و از تردد و توقف دام‌ها در حاشیه رودخانه‌های فصلی و دره‌ها و شیب کوه‌ها باید خودداری شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۲۰/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار