کد خبر: ۱۰۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
فرماندار ویژه آبادان؛
سید زین العابدین موسوی گفت: ایمان، انضباط و آموزش همیشه سرلوحه فرماندهان و نیروهای مخلص ارتش بوده است.

ایمان، انضباط و آموزش همیشه سرلوحه فرماندهان و نیروهای مخلص ارتش بوده است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سید «زین العابدین موسوی» فرماندار ویژه آبادان در پیامی ضمن تبریک ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از ارتش به عنوان تجلی قدرت، صلابت و ایثار نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیرباز در راستای دفاع از تمامیت ارضی و کیان ایران اسلامی گام برداشته است.

وی از اقدامات شجاعانه نیروی زمینی ارتش به نیکی یاد کرد و افزود: نیروی زمینی به عنوان مهم ترین زیر مجموعه ارتش و بزرگترین سازمان رزمی نیروهای مسلح همیشه در کنار دیگر یگان های نظامی در جریان جنگ تحمیلی ایران و عراق و همچنین عملیات‌های زمینی در راستای مقابله با هجوم دشمنان افتخار آفرین بوده است.

فرماندار ویژه آبادان، گفت: دلاور مردی های فداکارانه نیروی هوایی ارتش جمهوری در دفاع از حریم هوایی کشور و همچنین عملیات‌های جنگی در دوران دفاع مقدس در صفحه‌ پر افتخار ایران تا ابد خواهد درخشید. در کنار این عزیزان پدافند هوایی ارتش نیز با چشمان تیز بین همیشه در آمادگی کامل برای دفاع از خاک این سرزمین بوده است.

موسوی ضمن یادآوری ایثارگری های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ایثار و شهادت ارتشی های فداکار در ناوچه های سهند، سبلان و دیگر عملیات های دریایی این نیروهای جان بر کف در اذهان همه‌ ملت قدردان ایران از یاد نخواهد رفت.

فرماندار ویژه آبادان در پایان با تبریک مجدد روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ایمان، انضباط و آموزش همیشه سرلوحه فرماندهان و نیروهای مخلص ارتش بوده است. امیدوارم تمام حافظان استقلال و امنیت ایران اسلامی در مسیر خدمت خالصانه خود موفق و موید باشند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار