کد خبر: ۱۰۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
معاون سیاسی‌ امنیتی استانداری لرستان:
معاون استاندار لرستان نیروهای مسلح را پشتیبانی برای مدافعان سلامت دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح در گند زدایی و ضد عفونی کردن مناطق مختلف استان در کنار مدافعان سلامت مشغول خدمت هستند.

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمود ثمینی» معاون سیاسی‌، امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه اگر بخواهیم به توان مندی‌ها و رشادت‌های ارتش بپردازیم باید  ارتش قبل و پس از انقلاب را بررسی کنیم، اظهار داشت: ارتش  پس از پیروزی انقلاب با منسجم شدن در حال انسجام یافتن بود که بیگانگان دستشان از آستین صدام بیرون آمد و به خاک جمهوری اسلامی تجاوز کردند.

وی ادامه داد: تنها نیروی آماده مسلح دوران دیده که در خط مقدم جبهه در مقابل دشمنان قرار گرفت ارتش جمهوری اسلامی ایران بود چرا که سپاه پاسداران در حال شکل گیری بود و امکانات و تجهیزات سنگین و نیمه سنگین در اختیار نداشت.

وی تصریح کرد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس امام خمینی(ره) دستور دادند که بسیج مردمی در کنار ارتش در خطوط مقدم جبهه در مقابل حملات دشمن و استکبار جهانی ایستادگی کنند.

وی اظهار داشت: پیش از آن ارتش ایران متاسفانه به این دلیل که شاه در اختیار استکبار بود به تبع ارتش هم در اختیار بیگانه بود، به گونه ای که مستشاران آمریکایی حاضر در ایران تنها خودشان برای رفع مشکلات و موانع در ارتش اقدام می کردند.

وی ادامه داد: در گذشته ما فقط حافظ منافع آمریکا در منطقه بودیم اما به برکت انقلاب و بصیرت امام (ره) این بساط برچیده شد و ارتش از وجود گروهک های ملحد و منحرف به دستور امام پاک شد.

معاون سیاسی‌امنیتی استانداری لرستان گفت: برتری ارتش ما در مقابل دشمن از همان ابتدا مشخص بود و در هر زمان دشمن وارد جنگ شد در دریا منکوب، در هوایی مغلوب و در زمین همواره شکست می خورد.

وی افزود:نیروهای مکتبی ارتش در کنار نیروهای انقلابی سپاه و بسیج توانستند بر دشمن پیروز شوند و پس از آن هم در حفظ حریم نظام از هیچ فداکاری دریغ نکردند.

ثمینی گفت: در تمامی عرصه ها مانند سیل سال گذشته در کنار نیروهای مسلح، ارتش نسبت به خدمات رسانی همواره حاضر بود و امروز هم در پشتیبانی از مدافعان سلامت شاهدیم که ارتش در گندزدایی و ضدعفونی مناطق مختلف استان مشغول خدمت هستند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار