کد خبر: ۱۰۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
در پی شیوع اپیدمی ویروس کرونا در کشور، تلاش و مجاهدت کادر درمانی کشور در مقابله با این ویروس، دکتر وحید یحیوی پزشک فوق تخصص خون و آنکولوژی شهر بجنورد، در حین معالجه و رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا، خود به این بیماری مبتلا شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، از وی به عنوان نخستین شهید جامعه پزشکی خراسان شمالی در مقابله با بیماری کرونا یاد می شود.
دکتر یحیوی در اسفند ماه 1398 فرم پیشنهاد بیمه زندگی، پر کرده بود اما انجام وطیفه و رسیدگی به بیماران وی را انجام امور تکمیلی بیمه بازداشت تا اینکه خود در طی معالجه بیماران به ویروس کرونا مبتلا شد، در روز 13 فروردین ماه 1399 به دیار حق شتافت.
طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس، به صورت همزمان در محل ساختمان مرکزی بیمه کارآفرین و شعبه بجنورد از کادر درمانی کشور در این روزها در خط مقدم تلاش و مجاهدت هستند از شهید دکتر یحیوی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
این مراسم در تهران با حضور؛ محمد حیدری مدیرعامل، علیرضا حجتی معاون مدیرعامل در امور توسعه بازار و شبکه، عباس اسلامی معاون مدیرعامل در امور بیمه های زندگی، حسینعلی غلامی مدیر امور شعب و پریا فدایی مدیر بیمه های زندگی و به صورت همزمان با حضور شیردل رئیس شعبه، دکتر سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر انصاری ردیس نظام پزشکی استان خراسان شمالی برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه مدیرعامل بیمه کارآفرین، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت شهید راه سلامت دکتر یحیوی، از تلاش مجاهدانه کادر پزشکی کشور عزیزمان ایران در مقابل با شیوع ایتن بیماری تقدیر وتشکر به عمل آورد. محمد حیدری در سخنان خود از طرف خانواده بیمه کارآفرین به بیان مراحل بیمه شدن دکتر یحیوی را عنوان کرد. وی اظهار امیدواری کرد که خانواده بیمه کارآفرین بتواند در این دوران همیار و همراه تمامی پزشکان و پرستاران عزیز کشورمان باشد.
در ادامه این جلسه دکتر سید احمد هاشمی، رئیس نظام پزشکی خراسان شمالی با تشکر از بیمه کارآفرین برای حمایت از خانواده شهید دکتر یحیوی، گفت:«بدون تردید اعمال و خدمات بی شائبه دکتر یحیوی، که عمر خود را وقف خدمت به بندگان خدا نمود، در نزد خداوند متعال مأجور است و دعای خیر بیماران بهترین توشه برای آخرت ایشان خواهد بود.»
سپس عباس اسلامی، معاون مدیرعامل در امور بیمه زندگی؛ ضمن تسلیت به خانواده و کادر پزشکی در درگذشت دکتر وحید یحیوی، توضیحاتی درباره رونده پروند بیمه دکتر یحیوی عغنوان کرد. وی در سخنان خود عنوان کرد:«دکتر یحیوی به دلیل که در قرنطینه بودند انجام امور صدور بیمه نامه ایشان صورت گرفت، به دلیل اینکه اهداف عالیه شرکت بیمه کارآفرین مبتنی بر تعهد و حسن نیت می باشد، شرکت ضمن تشکر از کادر درمانی، حمایت از خود را از خانواده دکتر یحیوی انجام داده است.»
در ادامه، دکتر انصاری رئیس نطام پزشکی خراسان شمالی با تشکر از شرکت بیمه کارآفرین که نگاه انسانی به کادر درمانی، بیان نمود:«این حرکت انسانی بیمه کارآفرین باعث خواهد شد سایر نهاد هم با نگاهی لطیف به کادر درمانی نگاه کنند.» وی همچنین این اقدام بیمه کارآفرین را اقدامی بسیار زیبا، دوست داشتنی و قابل تقدیر عنوان کرد و برای شرکت بیمه کارآفرین در رسیدن هرچه بیشتر به اهداف عالیه خود توفیق روز افزون را از خداوند متعال خواستار شد.
علیرضا حجتی معاون مدیرعامل در امور توسعه بازار و شبکه ضمن تسلیت درگذشت دکتر یحیوی، با اشاره به مسدولیت اجتماعی که تمامی نهادها در مقابله با ویروس کرونا دارند اظهار امیدواری کرد تمامی شرکت های بیمه در این راستا حرکت نمایند.
در پایان این مراسم نیز پریا فدایی مدیر بیمه های زندگی و حسینعلی غلامی، صحبت هایی در بیان نمودند و برای تمامی کادر درمانی کشور توفیق روز افزون و شفای بیماران مبتلا به ویروس کرونا از درگاه هستی بخش یکتا خواستار شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: