کد خبر: ۱۰۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تعداد کلّ بیماران حادّ تنفسی که از ابتدای شروع بحران کرونا تا امروز شنبه ٣٠ فروردین در بیمارستان‌های سیستان‌و‌بلوچستان بستری شده اند به ۱٩٠٨ نفر رسید.

سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: تعداد کلّ بیماران حادّ تنفسی که از ابتدای شروع بحران کرونا تا امروز شنبه ٣٠ فروردین در بیمارستان‌های سیستان‌و‌بلوچستان بستری شده اند به ۱٩٠٨نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: خوشبختانه ۱۵۴٩نفر ترخیص شده‌اند و در حال حاضر ۱۶۵ بیمار هم بستری هستند.

وی ادامه داد: موارد مثبت آزمایشگاهی در سیستان‌و‌بلوچستان با ١٣ مورد افزایش نسبت به دیروز به ۴٧١ نفر رسید که ۳١٢،  ۱۱۶ و ۴٣ نفر از آنان به ترتیب در محدوده تحت پوشش دانشگاه های علوم‌پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر تشخیص داده شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  از مجموع ۱۵۴٩ بیمار حاد تنفسی که تا کنون ترخیص شده اند نیز آزمایش کرونای ۲۵٩نفر مثبت بوده است. این گروه همان بیماران بهبود یافته کرونا در استان هستند.

این مسؤول بیان کرد: آزمایش کرونای ۷١٧ نفر از بیماران حاد تنفسی هم منفی بوده و موارد درمان شده و ترخیص شده مشکوک به کرونا نیز ۵٧٣ نفر می باشد.

وی افزود: از مجموع بیماران حادّ تنفسی استان ۱٩۴ نفر جان خود را از دست داده اند که آزمایش اختصاصی کرونای ۴٢ نفر از آنان مثبت بوده است. 

هاشمی شهری ادامه داد: از مجموع ۱٩۴ بیمار حاد تنفسی که جان خود را از دست داده اند آزمایش کرونای ٩٠ مورد منفی بوده و ۶٢ نفر نیز مشکوک به کرونا بوده اند.

انتهای پیام/3139

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار