کد خبر: ۱۰۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران از تشکیل پویش هیئت های مذهبی با هدف کمک مؤمنانه به نیازمندان خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی‌مراد کاظم پور در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به تشکیل این پویش در گچساران گفت: این قرارگاه در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه با حضور نمایندگان هیات مذهبی، کانون مداحان و تشکل‌های مذهبی؛ جوانان مسجدی تشکیل و برنامه‌های هدفمندی برای کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان تدوین شده است.

وی ادامه داد: بعد از فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب به مناسبت جشن نیمه‌شعبان، کمک به محرومان در کانون توجهات قرار گرفت و معظم‌له ضمن تحسین مردم در مقابله با کرونا، همگان را برای انفاق جمعی و کمک به محرومان به‌ویژه در ماه مبارک رمضان دعوت کردند.

 

 رئیس شورای هیات مذهبی گچساران افزود: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در کنار محورهای اساسی و مهمی که داشت، با یک فراخوان همراه بود، فراخوانی برای برپایی رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به فقرا و نیازمندانی که بیماری کرونا زندگی‌شان را تحت تأثیر قرار داده است.

 کاظم‌پور ابراز کرد: پس از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که با هدف کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا صورت گرفته، موج وسیعی از حضور هیئت‌های مذهبی در رزمایش همدلی به‌وجود آمد.

 

 وی با اشاره به اینکه کار هیئت هیچ‌وقت تعطیل نمی‌شود و بچه‌های هیئتی در همه حال پای کار هستند تصریح کرد: تا پایان ویروس کرونا و اعلام وضعیت سفید همچنان کمک‌های این هیئت به مردم  خواهد داشت.

رئیس شورای هیات مذهبی گچساران عنوان کرد: جوانان با غیرت این دیار نمی‌توانند بی‌تفاوت از کنار مشکلات مختلف اجتماعی و فرهنگی هموطنانشان بگذرند و این جوانان از زمان  شیوع ویروس کرونا تا به این لحظه آستین‌های خود را بالا زده، کمر همت برای کمک بسته‌اند.

 

 کاظم پور با اشاره به اینکه خیرین می‌توانند نذورات خود را به صورت نقدی وغیرنقدی به چادر جمع آوری کمک‌های مومنانه  شورای هیات مذهبی اهدا کنند، گفت: خیرین می‌توانند نذورات نقدی خود را به شماره کارت((  50417211115597291)بانک رسالت به نام شورای هیات مذهبی واریز  و یا اینکه به محل جمع آوری کمک‌های  مومنانه در محل ایستگاه پلیس  راهنمایی و رانندگی گچساران  اهدا کنند.

رئیس شورای هیات مذهبی گچساران عنوان کرد: رسالت عمده این قرارگاه تامین نیاز معیشتی افراد نیازمند جامعه به ویژه در ماه مبارک رمضان است زیرا با شیوع ویروس کرونا خانواده‎های زیادی شغل خود را از دست داده‌اند و از لحاظ تامین معیشت در تنگنا قرار گرفتند.

 

وی با تقدیر و تشکر از هیئت‌های مذهبی گچساران که از روز اول پای کار آمده اند و با گندزدایی شهر و تولید ماسک و کمک های مومنانه پای کار بوده اند، خاطرنشان کرد: جوانان هیئتی گچساران ثابت کردند هیئت تعطیل نیست و در هر زمان و مکان پای کار هستند.

انتهای پیام/82031

نام:
ایمیل:
* نظر: