کد خبر: ۱۰۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
رئیس ستاد مرکزی همدلی و کمک مؤمنانه استان قزوین گفت: : اگرچه دستگاه‌ها و نهادهای گوناگونی برای جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانۀ مردم اقدام کرده و در حال تلاش هستند، اقدامات خوبی از جمله تهیه بسته‌های غذایی هم صورت گرفته و در نهایت ساماندهی و توزیع این کمک‌ها در قزوین به صورت هماهنگ انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار و رئیس ستاد مرکزی همدلی و کمک مؤمنانه استان در جلسه ستاد مرکزی همدلی و کمک‌های مومنانه، گفت: تاکنون در استان از سوی دفتر نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین و ستاد کمک‌های مؤمنانه برای جمع آوری کمک‌های مردمی دو شماره حساب جداگانه اعلام شده است و مردم می‌توانند کمک‌های خود را بدون هیچ مشکلی به این حساب‌ها واریز کنند.

وی افزود: اگرچه دستگاه‌ها و نهادهای گوناگونی برای جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانۀ مردم اقدام کرده و در حال تلاش هستند، اقدامات خوبی از جمله تهیه بسته‌های غذایی هم صورت گرفته و در نهایت ساماندهی و توزیع این کمک‌ها در قزوین به صورت هماهنگ انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای جمع آوری و جلب کمک‌های مردمی توسط افراد و خیریه‌های گوناگون که وارد میدان شدند هیچ منع قانونی وجود ندارد، ولی برای جلوگیری از موازی‌کاری و اقدام هماهنگ در استان و پوشش همه‌جانبۀ نیازمندان، بهتر است تمامی کمک‌های مردمی به شماره‌ حساب‌های اعلام شده واریز شود.

قبادی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر افزایش فعالیت رسانه‌ای برای جمع آوری کمک‌های مردمی، گفت: ما از مطبوعات و رسانه‌ها توقع داریم به ایجاد شور همدلی بیشتر جهت جذب کمک‌های مردمی همت کنند.

رییس ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه استان تصریح کرد: کمیته‌های این ستاد باید به صورت شبانه روزی فعالیت کنند و تنها نسبت به برگزاری جلسات بسنده نکنند.

قبادی در پایان گفت: مهم‌ترین عنصر رزمایش کمک مؤمنانه، امید دادن به مردم است که در صورت محقق شدن، نقش موثری در بازگرداندن آرامش به جامعه ایفا خواهد کرد و باید مورد توجه مسوولان و دستگاه‌های متولی در این زمینه قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار