کد خبر: ۱۰۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
برگزاری جلسه مشاوره پیش از تصمیم گیری و انجام معامله، بهترین و پسندیده ترین راه ورود به یک کار می باشد زیرا که از دیدگاه منطقی و عقلانی و تاریخی، مشاوره با کارشناسان و افراد کاربلد، بسیار توصیه شده است و عقل هر انسانی این عمل را قبول دارد

چه زمان هایی باید مشاوره حقوقی گرفت؟

برگزاری جلسه مشاوره پیش از تصمیم گیری و انجام معامله، بهترین و پسندیده ترین راه ورود به یک کار می باشد زیرا که از دیدگاه منطقی و عقلانی و تاریخی، مشاوره با کارشناسان و افراد کاربلد، بسیار توصیه شده است و عقل هر انسانی این عمل را قبول دارد که پیش از ورود به کاری و انجام عملی با کسانی که در آن حرفه، تخصص دارند مشورت کند و ضرر و زیان و همچنین سود این کاری که قرار است انجام گیرد را در نظر بگیرید. همچنین ادله فقهی مثل رجوع افراد عامه به صحابه برای پاسخ به مسائل شرعی، حجیت داشته و همچنین اشتراط الاستئمار (شرط کردن نظر کارشناس) را جایز می دانند و این اصل را از اصول مهم قلمداد می کنند.

علاوه بر فقه که مثال هایی از آن بیان شد در ادبیات نیز به این موضوع تاکید شده (پیشگیری بهتر از درمان است) و این نکته را به صورت روشن بیان کرده است. قبل از انجام کارهای حقوقی مثل انعقاد قرارداد، خرید و فروش، دریافت اسناد تجاری یا صدور اسناد تجاری، ثبت شرکت، ازدواج و طلاق و ... استفاده از مشاوره حقوقی بهترین راه کار بوده و هست .

همچنین پیش از هر اقدامی در زمانی که مشکلی از نظر حقوقی، بوجود می آید بهترین راه حل این است که با مشاور و کارشناسی که در رابطه با موضوع پیش آمده تخصص دارد صحبت و مشورت دریافت کنیم تا مسیر را درست پیش ببریم و وارد بیراهه نشویم و با ناکامی و شکست روبرو نشویم.

البته اگر در شناسایی و انتخاب مشاور ، دقت نشود و مشاوره دهنده، تخصص و دانش کافی درباره موضوع مورد بحث شما نداشته باشد مشورت با او می تواند به ضرر شما تمام شود. بسیاری از موسسات با هدف‌ جذب مشتری، مشاوره رایگان برای جذب مشتری ترتیب داده اند و بعضا با استفاده از افرادی که تخصص ندارند یا مسئولانه عمل نمی کنند ادعای ارایه مشاوره رایگان می کنند. اصولاً در نظر داشته باشید که هر چیز با ارزشی حتما یک بهایی دارد که باید پرداخت شود و کالا و خدمات ارزشمند رایگان مفهوم ندارد مگر آنکه در قالب روش های صحیح بازاریابانه و در مسیر هدایت مشتری به دریافت اطلاعات صحیح اولیه و سپس انجام مشاوره حرفه‌ای باشد.

آنی مشاور با استفاده از کارشناسان تراز اول و وکلا و مشاورین حرفه ای برای رفع مشکلات حقوقی، مالیاتی، روابط کار، تجارب، بانکی، بیمه ای شما عزیزان سامانه منظم و یکپارچه ای را در اختیار شما قرارداده که می توانید سوالات و مشکلات حقوقی و مالیاتی و مدیریتی خود را در هر زمان و مکان با استفاده از تلفن همراهتان به صورت آنلاین و تلفنی نوشتاری مطرح فرمایید و پاسخ بگیرید. برای گرفتن مشاوره حقوقی فوری و آنلاین و دانلود اپلیکیشن حقوقی، اپلیکیشن حقوقی آنی مشاور را از اینجا دانلود کنید.

چه زمان هایی باید مشاوره حقوقی گرفت؟
مزایای مشاوره حقوقی برای اشخاص

اشخاص حقیقی و حقوقی، سازمان های دولتی و شرکت ها از مشاوره حقوقی، مشاوره دریافت می کنند تا مشاور ، درباره پیامدها و نتایج وجود آن مشکلات و روش های مدیریت و برون رفت از آنها رهنمود و راه حل های قانونی ارائه کند.

مشاوره حقوقی در زمینه های زیر می تواند موجب پیشگیری از بروز خطا و تصمیمات نادرست شود و یا بتواند با ارایه رهنمود مناسب به شما موجب حل مشکل یا کاهش آثار زیانبار مشکلات گردد:

اختلافات و دعاوی اداری و استخدامی

مسایل و مشکلات مزایده، مناقصه و ...

تنظیم قرارداد، آیین‌نامه، دستورالعمل و ...

رسیدگی به امور ثبت و یا انحلال شرکت‌ها

مشاوره به مدیران و کارکنان شرکت

جمع‌آوری اطلاعات، تحلیل پرونده‌ها تجاری

استفاده و بهره گیری از تجربیات و تخصص کارشناسان و مشاوران و وکلای برجسته در هر زمینه و موضوعی کمک بسیار زیادی به اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی خواهد کرد. به همین منظور اگر با مشکلات حقوقی و سوالات حقوقی مواجه شده اید که نیاز به دریافت مشورت از افراد متخصص داشتید توصیه ما به شما این است که از مشاورینی که در موسسات صاحب نام هستند و در زمینه های حقوقی، مالیاتی، بیمه ای، بانکی و....فعال می باشند، مشورت دریافت کنید تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کنند و بهترین راه حل های قانونی را به شما عزیزان ارایه نمایند.

ما پل ارتباطی میان کارآفرینان، مدیران شرکت ها فعالان صنفی و مشاوران ایران هستیم با دانلود و نصب اپلیکیشن آنی مشاور، مشاوران و کارشناسان و متخصصان برجسته کشور همواره در کنار شما خواهند بود.

چه زمان هایی باید مشاوره حقوقی گرفت؟

نام:
ایمیل:
* نظر: