کد خبر: ۱۰۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
امام جمعه سلطانیه، کمک و تغذیه فکری البته سالم و مفید و کمک مالی به نیازمندان را از دیگر مصادیق مواسات دانست و گفت: مواسات به همدیگر خلاءهای اجتماعی را از بین می برد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب عصر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه با تبریک سال جدید و قدردانی از کادر درمانی و بهداشتی، پزشکان و پرستاران و ستاد مبارزه با کرونا و گروه‌های جهادی و همه کسانی که به این ستاد کمک کرده و می‌کنند، اظهار کرد: به خاطر این بیماری فعالیت‌ها در کشور روال عادی ندارد و برخی محدودیت‌ها هم اعمال شده و الحمدلله نتیجه رعایت مسائل بهداشتی و دعا و توکل، در این روزها با کاهش شیوع بیماری، مشاهده می‌شود.

وی به برگزاری رزمایش مواسات و مشارکت مومنان در شهرستان بعد از بیانات مقام معظم رهبری، افزود: یکی از حقوق مسلمانان به همدیگر مواسات در اموال است.

امام جمعه سلطانیه مواسات و کمک رسانی به دیگران را بالاترین مردانگی دانست و با بیان اینکه مواسات مصادیق مختلفی دارد، تصریح کرد: کمک جسمی و روحی یکی از مصادیق مواسات است که این روزها بالاترین نماد آن، خدمات کادر درمانی و پزشکی است.

حسینی نسب کمک و تغذیه فکری البته سالم و مفید و کمک مالی به نیازمندان را از دیگر مصادیق مواسات اعلام کرد  و گفت: مواسات به همدیگر خلاءهای اجتماعی را از بین می‌برد.

وی مواسات و دستگیری از دیگران را از تاکیدات اسلام و سیره ائمه معصومین دانست و با بیان اینکه یکی از دلائل وجوب روزه ماه مبارک رمضان تساوی غنی و فقیر است، تاکید کرد: از مسؤولان شهرستان سلطانیه نیز انتظار می‌رود که در این طرح مشارکت کنند.

حسینی نسب با اشاره به دستور جلسه مبنی بر واگذاری دو مدرسه شهر سلطانیه برای احداث مرکز سلول درمانی استان زنجان در سلطانیه و با قدردانی از خدمات ماندگار کسانی که به عنوان خیر، این پروژه را احداث می‌کنند، تصریح کرد: رفع نیازهای شهرستان و احداث مرکز سلول درمانی استان زنجان توسط خیرین در سلطانیه و واگذاری زمین دو مدرسه سلطانیه به این مرکز از سوی آموزش و پرورش و احداث دو مدرسه جایگزین توسط خیرین از مصادیق مواسات است.

انتهای پیام/73002/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار