کد خبر: ۱۰۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
عضو پارلمان مصر:
عضو پارلمان مصر گفت که آمریکا در شرایط دنیاگیری کرونا و درگیری طولانی سوریه با جنگ با تروریسم به تحریم‌هایی که با اهداف سیاسی خاصی علیه سوریه اعمال می‌شود، پایان دهد.

آمریکا در شرایط کرونا تحریم‌های ظالمانه علیه سوریه را برداردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سمیر البطیخی» عضو پارلمان مصر ادامه تحریم ظالمانه کشور‌های غربی و در راس آن آمریکا علیه سوریه را محکوم کرد و خواستار رفع فوری آن شد.

البطیخی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت: «در شرایط کنونی که دنیا با آن گریبانگر است و پس از دوره جنگی طولانی که دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم و توطئه‌هایی که آن را هدف گرفته بود، سپری کرده است، حالا می‌بایست محاصره ظالمانه واشنگتن و کشور‌های غربی علیه آن که با هدف دستیابی به اهداف سیاسی خاصی انجام می‌شود رفع شود تا سوریه بتواند به مبارزه با کرونا رود و تجهیزات پزشکی و همه ملزومات پیشگیری و درمان برای آن فراهم باشد».

عضو پارلمان مصر تاکید کرد: «بخش‌های پزشکی، سلامت و غذا و آنچه به کودکان مرتبط است باید از اقدامات مربوط به اعمال تحریم‌ها حذف شوند و آمریکا باید خطر این فاجعه را درک کند، زیرا خودش بیش‌ترین تعداد مبتلا‌ها را داراست».

انتهای پیام/341

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار