کد خبر: ۱۰۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰

 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* از نمایندگان رد صلاحیت شده درخواست می‌شود طرح دو فوریتی بدهند که شورای نگهبان مدارک و اسناد رد صلاحیتشان را رسانه‌ای کند. تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
کیانی- اردبیل
* دستگاه قضایی باید نمایندگان فاسد رد صلاحیت شده را با تکیه بر مدارک شورای نگهبان و مراجع ذی‌صلاح به پای میز محاکمه بکشاند.
6129---0913
* نکته مدیر مسئول محترم در روزنامه یکشنبه 99/1/31 که مکمل تیتر اول روزنامه کیهان است حسابی به دل می‌نشیند. البته نه برای رد صلاحیت شده‌ها که برای آنها از زهر هلاهل هم تلخ‌تر و سمی‌تر است.
0049---0911
* اگر چند رسانه مرد در کشورمان باشد، یکی از آنها روزنامه کیهان است که تیتر بزند، نمایندگان فاسد را به دادگاه بکشانید! الحق که دست مریزاد.
7992---0919 و 2588---0918 و 0538---0938 و 3949---0912
* چرا رسانه ملی و بعضی مسئولین از صفت «قدرتمند» و «پیشرفته» در مورد برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی دائم استفاده می‌کنند؟ آن‌ها در مقابله با کرونا قدرتمندی و پیشرفته بودن خود را با استفاده از پلاستیک زباله به جای گان و گورهای دسته‌جمعی و بی‌توجهی به بیماران سالخورده کرونایی نشان دادند.
1214---0937
* ویروس کرونا ضعف بشر امروزی را به همه نشان داد. حتی قدرت‌های پرمدعا که به قدرت اقتصادی و بهداشتی خود مغرور بودند در برابر این ویروس به زانو درآمده‌اند. لیبرال دموکراسی غرب هم که سالیان سال جوامع مختلف بشری را با رسانه فریب داده در این بحران رسوا شد و ناکارآمدی آن بر همگان عیان گشت. تنها راه نجات بشر این است که برای زمینه‌سازی ظهور انسان کامل یعنی آقا امام زمان(عج) تلاش کنیم.
6406---0912
* مدیرانی که جواز زنده به گور کردن هزاران جوجه یک روزه را دادند در جهت اهداف باند مافیای اقتصادی عمل کردند که حاضر نیستند قیمت مرغ کاهش پیدا کند. می‌طلبد که تمام فعالیت‌های این باند مافیا در اقتصاد کشور توسط دستگاههای اطلاعاتی رصد شده و دستگاه قضایی با آنان برخورد کند.
9155---0916
* فیلم معدوم کردن جوجه‌های یک روزه را در شبکه یک اخبار 21 تاریخ 99/1/30 دیدم. با کمال تأسف مسئولی با جسارت این فعل حرام و خلاف شرع و عقل را به خاطر اینکه صنعت مرغداری خسارت نبیند توجیه کرد و به کشورهای فاسد غربی استناد کرد. با این منطق حتی باید به قتل برخی از انسانها نیز اقدام کرد تا هزینه دنیا کاهش یابد و سرمایه‌دار سرمایه‌دارتر شود!
1548---0911
* معاون وزیر کشاورزی در عذری بدتر از گناه امحای جوجه‌ها را رویه‌ای برای تنظیم بازار عنوان کرد! واقعاً این جملات شرم‌آور است. چرا این وزارتخانه این قدر فاقد برنامه‌ریزی است که نیاز به امحا به وجود بیاید؟
طباطبایی
* پمپئو وزیر خارجه آمریکا از شورای امنیت خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شده است. ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خودکفایی تسلیحاتی و پیشرفت‌های خیره‌کننده در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه نظامی موجب شده مسئولین آمریکایی در حد یک دلقک جلوه کنند و به سخره گرفته شوند.
0291---0918
* از قرار معلوم ویروس کرونا تقابل ترامپ رئیس جمهور آمریکا با فرمانداران ایالت‌های این کشور را وارد شکل خاصی از جنگ داخلی کرده است. با این حساب می‌توان گفت قرنطینه در آمریکا به پاشنه آشیل دولت حاکم در این کشور تبدیل شده و هر روز به اعتراض‌ها افزوده خواهد شد.
1387---0915
* ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بیش از آنکه برای ایران تهدید باشد فرصت است مشروط به اینکه مسئولین کشور بتوانند از فرصت‌هایی که به‌وجود می‌آید درست استفاده بکنند. ترامپ فرمان شورش مسلحانه علیه فرمانداران ایالات آمریکا را صادر کرده! تصور بفرمایید آینده آمریکا چه خواهد شد.
2139---0912
* دولتمردان ما چگونه فکر می‌کنند و زندگی آنان چگونه اداره می‌شود؟ بنده در تامین مخارج روزمره زندگی خود درمانده‌ام از کجا بیاورم برای آموزش فرزندم از طریق فضای مجازی 3 میلیون تومان برای یک گوشی تلفن بپردازم. با این کار دولت واقعا شرمنده زن و بچه شده‌ام و نمی‌دانم چه بکنم.
1720---0919
* آموزش و پرورش باید سعی کند هزینه‌های والدین را کم کند الان آموزش از طریق فضای مجازی و همین شبکه «شاد» که نیاز به اینترنت، گوشی اندروید، خرید بسته و... دارد و اینها همه هزینه‌بر است به‌خصوص برای کسانی که چند فرزند دارند. چه اشکالی دارد به آموزش از طریق صداوسیما به دانش‌آموزان اکتفا شود؟
نجمه چگینی
* دستگاه‌های نظارتی و بازرسی مگر خارج از ایران فعالیت می‌کنند که از اوضاع قیمت‌گذاری اجناس توسط سودجویان بی‌اطلاع‌اند؟ مگر مکان این چند سردخانه‌ای که میوه را احتکار می‌کنند در کشور نیست؟ پس فعالیت سامانه ثبت کالا در انبارها برای چیست؟
3152----021
* این چه طرز اداره کشور است که به‌خاطر پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرست خانوار صف‌های طویل در این شرایط کرونایی برای تحویل سیم‌کارت تلفن درست کردند.
2770---0912
* دولت درست در جهت مخالفت با سیاست فرزندآوری نظام هرچه به تعداد اعضای خانواده‌ها اضافه شود یارانه آن خانواده را کم می‌کند.
2218---0912
* با این ارزی که مطابق گزارش دیوان محاسبات در دولت آقای روحانی معلوم نیست به چه سرنوشتی دچار شده، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شد. متاسفانه سوءمدیریت این دولت معضل بزرگی در این چند سال بوده و ما مردم مجبور بوده‌ایم که بسوزیم و بسازیم.
8147---0919
* گوسفند زنده کیلویی 35 هزار تومان است چرا رئیس‌جمهور گوشت آن را 110 هزار تومان اعلام می‌کند؟ مگر ایشان فقط جیب خود و وزرا را می‌بیند که با 30-40 هزار تومان بالای قیمت مشکلی ندارد؟! به کسبه و کارگرانی که 2 ماه است در بیکاری، بدون حقوق سر می‌کنند هم بنگرد!
اسدی
* دولت تدبیر کاملا بازار را رها کرده و در آغاز سال جدید هرکس هرطور اراده کند اقدام به فروش اجناس خود می‌کند. اگر یک روز خود را صرف خیابان‌گردی کنید خواهید دید که مثلا لوبیاچیتی از 20 هزار تومان تا حدود 40 هزار تومان به فروش می‌رسد!
2846---0935
* در حوزه مسئولیت وزیر جدید جهاد کشاورزی در بدو شروع به کار هزاران جوجه را معدوم کردند چرا؟! این جهاد کشاورزی می‌خواهد مدافع محرومان باشد؟ آیا این کار برای جلوگیری از ارزان شدن قیمت مرغ بوده است؟
محمد مهدی رحمانی
* به نظر نمی‌رسد که این دولت با خالی کردن صندوق توسعه ملی و نیز استقراض پنج میلیارد دلاری از صندوق بین‌المللی پول هم بتواند مشکل اقتصادی کشور را حل کند همچنان‌که در عملکرد 7 سال گذشته آن چوب حراج زدن به ذخایر ارز و طلای کشور مشهود است! فقط بازپرداخت بدهی کشور به دوش ملت و دولت‌های بعدی سنگینی خواهد کرد.
6043---0916 و 2977---0933
* با توجه به بستری بودن بسیاری از بیماران کرونایی در بیمارستان شهید گمنام در منطقه میدان خراسان، چرا این بیمارستان فاقد سی‌تی اسکن است.
خانم رحمانی
* وزارت بهداشت باید شماره تلفن و یا پیامکی اعلام کند تا مردم بتوانند درباره اماکنی که در آن‌ها به توصیه‌های بهداشتی عمل نمی‌شود و خطراتی جان مردم را تهدید می‌کند اطلاع‌رسانی نمایند.
0220---0935
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار