کد خبر: ۱۰۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
مسئولان استان‌های مازندران و گیلان با اشاره به برداشته شدن محدودیت تردد بین استانی از اول اردیبهشت ماه اعلام کردند: همچنان امکان پذیرش مسافر را به خاطر شرایط شیوع کرونا ندارند

مسئولان استان‌های مازندران و گیلان با اشاره به برداشته شدن محدودیت تردد بین استانی از اول اردیبهشت ماه اعلام کردند: همچنان امکان پذیرش مسافر را به خاطر شرایط شیوع کرونا ندارند

استاندار: مازندران شرایط پذیرش مسافر را ندارد

استاندار مازندران با اظهار اینکه با تلاش و همراهی همه مردم، استان از خطر بزرگ بیماری کرونا و مشکلات سخت اجتماعی و اقتصادی ناشی از آن عبور کرد، گفت: اگرچه محدودیت تردد بین استانی لغو شده، اما مازندران شرایط پذیرش مسافر و گردشگر را ندارد.

احمد حسین زادگان افزود: هنوز تعداد افراد قرنظینه و مبتلا در استان زیاد هستند و دیگر مازندران تاب شیوع دوباره این بیماری را ندارد.

برداشتن محدودیت ترددها به منزله آغاز مسافرت نیست

سرپرست پلیس راهور گیلان با اشاره به برداشتن محدودیت تردد بین استانی از اول اردیبهشت ماه، گفت: این به معنای آغاز مسافرت ها از سوی هموطنان نیست.

سرهنگ امیر طالبی با اشاره به برداشته شدن محدودیت تردد بین استانی از اول اردیبهشت ماه، اظهار کرد: شهروندان و هموطنان نباید تصور کنند که این به معنای سفر به گیلان و یا سایر استان‌ها است.

وی هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را صیانت و حفاظت از سلامت و ایمنی شهروندان و کنترل انتشار ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: شهروندان گیلانی و هموطنان نباید برداشتن محدودیت‌های ترددی را به منزله آغاز مسافرت بدانند.

سرپرست پلیس راهور گیلان با اشاره به گردشگر پذیر بودن این استان در تمام ایام سال، گفت: در حال حاضر شرایط استان گیلان به گونه‌ای است که از پذیرش مسافر تا مهار کامل کرونا معذوریم.

وی تأکید کرد: شهروندان و هموطنان عزیز برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان از سفر به استان گیلان در حال حاضر خودداری کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir

برچسب ها: ویروس کرونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار