کد خبر: ۱۰۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
بیرانوندی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:
عضو کمیسیون آموزش گفت: مسئولان مناطقی که هیچ‌گونه دسترسی به آموزش مجازی ندارند، میتوانند درباره نحوه آموزش تصمیم بگیرند.

انتخاب جایگزین آموزش مجازی در اختیار مسئولان استانی استمحمد بیرانوندی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه پس از جلسه کمیسیون آموزش با مسئولان وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، کمیسیون نشست دیگری را درباره موضوع تاریخ سال تحصیلی برگزار نکرده است، گفت: در آن جلسه مطرح شد که وزارتخانه‌ها برای بازگشایی مراکز آموزشی از برنامه های  ستاد ملی مقابله با کرونا تبعیت کنند و الان هم ستاد مذکور اجازه برگزاری کلاس‌ها را نداده است.

او ادامه داد: از طرفی هم  آموزش و پرورش با برنامه شاد و چند برنامه دیگر که معلمان و مدارس ومناطق معلوم کرده‌اند، ادامه پیدا می‌کند.

بیرانوندی بیان کرد: اجرا و استفاده از این برنامه  به اصطلاح اگر صد نباشد، صفر هم نیست و در بیشتر مناطق کشور آموزش در جریان است. احتمالا مسئولان مربوط در یک تا دو هفته آینده تصمیم نهایی را درباره روند تداوم آموزش بگیرند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی توضیح داد: حدس و گمان‌ها بر این بود که هر چه به سمت نیمه اردیبهشت نزدیک می‌شویم، ممکن است شرایط برای تحصیل حضوری به سامان شده و در نتیجه چند هفته‌ای کلاس‌های جبرانی برگزار شود، اما این اتفاق دور از انتظار است و آموزش احتمالاً با همین شکل مجازی ادامه یابد.

او گفت: مناطقی که هیچ‌گونه دسترسی به آموزش مجازی ندارند، بسیار کم هستند؛ در این زمینه هم استان‌ها هر کدام اجازه ارائه برنامه منطقه‌ای و استانی دارند.

انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار