کد خبر: ۱۰۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان خبر داد؛
سرهنگ «علی خالقیان» گفت: «رزمایش مواسات» با هدف تهیه و توزیع ۲۵ هزار سبد معیشتی برای نیازمندان و صاحبان مشاغلی که از شیوع کرونا در استان سمنان آسیب دیدند، برنامه‌ریزی‌ شده است.

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «علی خالقیان» معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان امروز از برگزاری رزمایش مواسات با مشارکت خیرات، نهادهای حمایتی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و محوریت ائمه جمعه استان خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش در دو مرحله برنامه‌ریزی‌شده که در مرحله اول از نیمه شعبان آغاز و تا ۱۵ ماه رمضان ادامه‌ دارد.

وی با اشاره به اینکه تهیه و توزیع ۲۵ هزار سبد معیشتی برای نیازمندان و صاحبان مشاغلی که از شیوع کرونا آسیب دیدند در مرحله نخست برنامه‌ریزی‌ شده، افزود: این بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان‌های استان سمنان توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان با بیان اینکه در مرحله دوم تا عید فطر این رزمایش ادامه‌دار خواهد بود، تصریح کرد: تاکنون ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب برگزاری این رزمایش در سراسر استان جمع‌آوری‌ شده است.

خالقیان رفع مشکلات مردم و نیازمندان را مهم‌ترین هدف از برگزاری این رزمایش عنوان کرد و گفت: در صورت لزوم به مشاغل آسیب‌دیده از شیوع کرونا ویروس کمک‌های نقدی واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: