کد خبر: ۱۰۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: علی‌رغم تلاش شبانه‌روزی نظام پزشکی و ارگان‌های انقلابی برای مهار ویروس کرونا، نیروهایی نفوذی و معاند داخلی به بهانه‌های مختلف دنبال ضربه‌زدن به نظام‌ند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی صبح امروز با حضور در ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان با مسئولان این مجموعه دیدار و از خدمات و عملکرد قابل قبول و شبانه‌روزی مجموعه کادر پزشکی و پرستاران پرتلاش کردستانی در کنترل و مهار ویروس کرونا و رسیدگی و پرستاری از مبتلایان این ویروس منحوس تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه وجود این ویروس توجه بیشتر جهانیان به خدا را به همراه داشت، افزود: معمولاً خداوند امت‌ها را به شکل‌های مختلف امتحان و آزمایش می‌کند و انسان‌ها هرچه از لحاظ علمی و معنوی بیشتر رشد کرده آزمایش الهی نیز برای آنان سخت‌تر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ویروس کرونا زمینه‌ای شد که یک سری انسان‌های پاک و خدمتگزار در مجموعه علوم پزشکی خود را نشان دهند و علاقه‌مندی و تعهد وجدانی خود را به اثبات برسانند و در جبهه سلامت با این ویروس بجنگند و جانفشانی کنند همانطور که در زمان جنگ قهرمانانی ظهور پیدا کردند و اگر جنگ نمی‌شد آنها نمایان و معلوم نبودند.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت چند ماهه فشار سختی بر مجموعه نظام پزشکی از جمله پزشکان، پرستاران، کادر اداری و خدمات بیمارستانی آمده اما خود این فشار یک رزمایش بزرگی بود که در این شرایط سخت از نظر نفسانی با خود مبارزه و به افتخاراتی دست پیدا کرده و آنهایی که افتخار شهادت راه سلامت را پیدا کردند برای همیشه ماندگار شدند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اظهار کرد: همانطور که ما در جنگ با دشمنان مقاومت و مبارزه کردیم و این قدرت جهانی و بین‌المللی را به‌دست آوردیم، امروز نیز مانع اصلی قدرت‌های بزرگ دنیا شده‌ایم چراکه در این جنگ کرونایی، نظام علوم پزشکی کشور قدرت و توانای خود را متوجه جهانیان کرده است.

وی به سوءاستفاده‌های نیروهای نفوذی معاند داخلی در بحث کرونا اشاره کرد و گفت: علی‌رغم تلاش شبانه‌روزی نظام پزشکی و دیگر ارگان‌های انقلابی برای مهار این ویروس، از سویی دیگر، نیروهایی نفوذی و معاند داخلی به بهانه‌های مختلف دنبال ضربه‌زدن به نظام‌ند اما خداوند کمک کرده که همه دلسوزان نظام پای کار آمده و این ویروس را کنترل و مهار و ملت را نیز در تبعات آن حفظ کرده‌اند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه کمک‌رسانی و همبستگی در بحث کرونا گفت: معظم‌له این همدلی و همبستگی کرونایی را یک رزمایش مواسات نامیدند که یک بُعد رزمایش کمک مؤمنانه مادی بوده که به معیشت مردم کمک و باید مورد تأکید باشد.

وی با اشاره به اهمیت خدمت به نیازمندان جامعه در این مورد افزود: کمک به مستضعفان و کسانی که از لحاظ اقتصادی آسیب دیده‌اند، بسیار مهم و ارزشمند است کمااینکه در این برهه ما شاهد کمک‌رسانی منسجم به نیازمندان و محرومان جامعه بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: دشمنان خبیث آمریکایی و اروپایی با این اوضاع و احوال از انتقال مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده به کشور ممانعت کرده اما با همه این شرایط، تلاش شد مشکل عرضه و تقاضا در بازار کشور برای مواد مورد نیاز ضدعفونی‌کننده و بهداشتی حل شده و در این حوزه نیز به خودکفایی خواهیم رسید.

انتهای پیام/486/ش

نام:
ایمیل:
* نظر: