کد خبر: ۱۰۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
یک عروسک گردان گفت: مردم علاقه‌مند برای شرکت در این جشنواره باید از قرنطینه‌هایشان فیلم‌های یک دقیقه‌ای مستند، انیمیشن، داستانی بسازند.

«احمد آکشته» عروسک گردان برنامه‌های تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: قرار بود خانم بهاره رهنما جشنواره اینترنتی درباره کرونا و قرنطینه راه اندازی کند و من به همراه یکی از دوستانم کاری کوتاه را برای این جشنواره نوشته و کارگردانی کنیم که متاسفانه دوستم به دلیل درگیری های شخصی که داشت نتوانست بیاید.

وی با اشاره به محتوای این جشنواره اینترنتی نیز ادامه داد: مردم علاقه مند برای شرکت در این جشنواره باید از قرنطینه هایشان فیلم های یک دقیقه ای مستند، انیمیشن، داستانی بسازند و برای گروه ارسال کنند که با نظر داوران رای داده شده و جایزه هایی به منتخبین اهدا می شود.

این بازیگر همچنین افزود: «ماهی ما قورباغه بود» که یکی از داستان های کلیله و دمنه بود، عنوان یک نمایش نامه کودکی است که قبل از نوروز نگارش آن را به پایان رساندم  و حتی تمرین هایمان را انجام داده بودیم که با شیوع کرونا تلاقی پیدا کرد و تعطیل شد.این کار یک کار مردانه است و بازیگر دارد و عروسکی نیست.

 وی درباره اجرای مجدد نمایش «پنجول» نیز گفت: این احتمال وجود دارد تا بعد از پایان کرونا و زمانیکه اجراهای صحنه ای برقرار شد، چند اجرای باقی مانده از قراردادمان با سالن را بروی صحنه ببریم.

آکشته همچنین افزود: یک پیشنهاد اجرای عروسکی برای بچه ها در شهر قم دارم که هنوز نمی دانم قبول کنم یا نه.

انتهای پیام/
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار