کد خبر: ۱۰۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبرداد:
زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۳۰۰۰ بسته غذایی در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه سپاه ناحیه زنجان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی صبح پنج شنبه در آغاز رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که در سالن ورزشی ۹ دی سپاه ناحیه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه سپاه ناحیه زنجان قرار است شاهد توزیع ۳۰۰۰ بسته غذایی باشیم، افزود: ارزش هر بسته غذایی ۴۰۰ هزار تومان است.

وی با یادآوری اینکه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه قرار است در سه مرحله و در فواصل زمانی مختلف برگزار شود، تصریح کرد: امروز عرصه برای حضور فعال و موثر بسیج فراهم شده و همان‌طور که در عرصه‌های مختلف از جمله دوران دفاع‌مقدس، امدادرسانی سیل و زلزله و ... شاهد این حضور بودیم، امروز نیز این حضور جدی و تاثیرگذار بسیج ادامه دارد.

با بیان اینکه بسیج را باید جزو اقشاری که در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارد، قلمداد کنیم، ادامه داد: تا به امروز شاهد توزیع ۱۰۰۰ بسته کامل اقلام بهداشتی در مناطق محروم و روستایی، ضدعفونی ۴۸۰۰ معابر عمومی و نیز ضدعفونی ۴۵۰۰ اماکن عمومی، مذهبی و ادارات توسط بسیج در استان بودیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه بسیج در توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در شرایط کرونایی نیز گام‌های بلندی برداشته است، اظهار کرد: این اقدامات شامل تهیه و توزیع ۱۷ هزار بروشور اطلاع‌رسانی، تولید ۷۷۲ هزار عدد ماسک در ۷۹ کارگاه تولیدی، حضور بیش از ۱۵ هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی و ... بوده است.

کرمی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا اقلام مورد نیاز به دست نیازمندان واقعی جامعه در شرایط سخت کرونایی برسد، خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر باید بانک اطلاعات دقیق و کاملی در اختیار داشته باشیم که این بانک اطلاعاتی تهیه شده است تا از موازی‌کاری در این زمینه جلوگیری شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار