کد خبر: ۱۰۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از آغاز طرح نظارت بر اصناف عرضه کننده کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، یدالله ملکی از آغاز طرح نظارتی گشت های مشترک این اداره کل تحت عنوان «ضیافت99» برای نظارت هر چه بیشتر و بهتر بر عملکرد اصناف عرضه کننده کالاهای ضروری و مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

او افزود: امسال طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان با بهره گیری از توان و ظرفیت مضاعف نیروها و استفاده از همه امکانات با هدف پایش و نظارت مستمر و متمرکز بر عملکرد اصناف و به ویژه واحدهای صنفی که فعالیت آنها در این ماه شاخص تر است اجرا می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: نظارت بر عرضه و فروش مواد پروتئینی، گوشت قرمز، لبنیات، خرما، قندو شکر، برنج، روغن، زولبیا وبامیه و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ماه پر فضیلت از جمله مهم ترین برنامه های ابلاغ شده به شعب سیار است که تاکید شده با هرگونه سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو در این خصوص درچار چوب قوانین و مقررات به شدت و باقاطعیت برخورد شود.

ملکی با هشدار به صنوف مبنی بر رعایت موازین شرعی و قانونی در ماه مبارک رمضان که ماه میهمانی خداست از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا شماره ۱۲۴ در میان گذاشته تا در اسرع وقت اقدامات مقتضی صورت گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار