کد خبر: ۱۰۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد از 20 بانوی جهادگر دوران دفاع مقدس که اکنون نیز در مبارزه با بحران کرونا به خدمت رسانی مشغول هستند، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد از 20 نفر از بانوان جهادگر یزدی که در گذشته، دوران دفاع مقدس و اکنون در میدان مبارزه با بحران بیماری کرونا با خدمت در کارگاه های تولید ماسک و لباس و تهیه بسته‌های معیشتی نیازمندان این عرصه ایثارگرانه به جهاد مشفولند، طی اعطای لوحی تقدیر به عمل آورد.

در بخشی از این تقدیر آمده است: «امروز ایران اسلامی شاهد تلاش‌های مجاهدانه جمع کثیری از خادمان خود است که بدون هیچ چشم‌داشت مادی، فقط و فقط برای رضایت خداوند متعال و آسایش هموطنان خود در مبارزه با بحرانی کنونی بیماری کرونا در عرصه سلامت و خدمت است. به یقین این روزهای سخت خواهد گذشت اما تاریخ خدمات جهادی شما ایثارگران عرصه دفاع و خدمت را فراموش نخواهد کرد.

ضمن عرض خدا قوت به شما عزیزان بر خود فرض می‌دانیم به پاس خدمات ارزنده شما که با سعه صدر و حس نوع دوستی چه در دوران دفاع مقدس و چه در این برهه حساس حیات ایران اسلامی، در کنار سایر جهادگران این میدان، وارد عمل شده‌ و ایثار کردید تقدیر به عمل آوریم.

برایتان از خداوند منان آرزوی صحت و سلامتی در ظل عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و نایبشان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) خواستاریم.»

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار