کد خبر: ۱۰۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
منتخب تفت و میبد در مجلس یازدهم گفت: چنانچه همت جهادی بین مدیران حاکم باشد بسیاری از مشکلات قابل‌حل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تفت سید جلیل میرمحمدی در مراسم تقدیم اعتبارنامه نمایندگی بابیان اینکه از وجود برخی از مشکلات در شهرستان‌های تفت و میبد تعجب می‌کنم، گفت: چنانچه همت جهادی بین مدیران حاکم باشد بسیاری از مشکلات قابل‌حل است.

منتخب مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه نزدیکی تفت به مرکز استان سبب تهدید برای امور مختلف این شهرستان نظیر آموزش‌وپرورش، آب و مسائل روستایی شده، گفت: باید این تهدید را تبدیل به فرصت کرد.

وی به دیدارهای خود با مسئولان استان و شهرستان‌های تفت و میبد اشاره کرد و گفت: از افراد صاحب‌تجربه در شهرستان‌های تفت و میبد مشکلات را دریافت کرده و جمع‌بندی کرده‌ام.

میرمحمدی نگاه حزبی را مانعی برای پیشرفت عنوان کرد و افزود: منش سیاسی من مشخص است و پای آن ایستاده‌ام ولی هیچ‌گاه نگاه سیاسی ندارم و در طول مدیریت خود ابلاغی را به‌منظور خط‌وربط سیاسی نزده‌ام.

وی با اشاره به جلساتی که چند روزی است به‌صورت مجازی با نمایندگان منتخب مجلس یازدهم برگزار می‌شود، گفت: بحث بودجه و چالش‌های جهش تولید دو موضوع مخم این نشست‌ها بوده است.

منتخب تفت و میبد ویروس کرونا را موجود عجیبی خواند که علائم زیادی دارد و قابل پیش‌بینی نیست و ابراز امیدواری کرد با برداشتن برخی از محدودیت‌ها شاهد افزایش شیوع آن نباشیم و وارد فاز مدیریت، کنترل و مهار آن شویم.

در ابتدای این نشست فرمانداران تفت و میبد ضمن تشکر از زحمات کمال دهقانی فیروزآبادی در مجلس دهم، انتخاب سید جلیل میرمحمدی را تبریک گفته و وی را مدیری لایق خواندند که می‌تواند سبب ارتقاء شهرستان‌های تفت و میبد شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار