کد خبر: ۱۰۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی؛
بوشهر - رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان دشتی آغاز و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین افراد نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خورموج صبح پنجشنبه در این آئین از تلاش‌ها و فعالیت‌های مخلصانه در عرصه‌های مختلف مخصوصاً در مقابله با ویروس و بیماری کرونا در سطح کشور در استان بوشهر و در شهر خورموج و شهرستان دشتی تقدیر کرد.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی توسط مجموعه سپاه را تبریک و گفت: این قرارگاه جهادی در سطح شهرستان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول بسته شناسایی افرادی که متأثر از قضیه بودن انجام شده اولین مرحله توزیع برای این مسئله تعریف شد مرحله اول شناسایی بوده و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و احیاناً کمک‌هایی که از مجموعه‌های بالا از سپاه عزیز از مجموعه‌های دیگر انجام می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در شهرستان دشتی قرارگاه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام تشکیل شد که به الحمدلله با استقبال خوب مردم و خیرین مواجه شد.

سرهنگ پاسدار علی غضنفری افزود: در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی انشالله در سه مرحله این بسته‌ها را توضیح خواهیم کرد که امروز پنجشنبه توزیع اولین بسته‌های معیشتی در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم در این ماه مبارک رمضان که ماه کمک به همنوعان و دستگیری است بتوانیم قدم‌هایی برداریم و تأکیدات که مقام معظم رهبری در این خصوص داشتند انشالله با تشکیل قرارگاه تحقق پیدا کند.

در این رزمایش ۵۰۰ بسته معیشتی در بین افراد نیازمند توزیع شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار