کد خبر: ۱۰۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
استاندار ایلام با عنوان این مطلب که در بحث آسیب‌های اجتماعی بایست علل و عوامل زمینه‌ساز را توأم باهم موردبحث و بررسی قرارداد، گفت: در سال ۹۸ حدود ۷ میلیارد تومان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر ویژه ماه مبارک رمضان ضمن تشکر از همراهی همه‌جانبه و مؤثر امام‌جمعه ایلام در امور مختلف استان به‌ویژه در بحث کرونا گفت: قطعاً این وحدت و همدلی و پای‌کار بودن همه مسئولان و دلسوزان نظام باعث ایجاد هم‌افزایی در امور استان خواهد شد.
وی در خصوص نشست ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: در شرایط امروز کشور شاید مهم‌ترین امربه‌معروف در جامعه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا باشد.

کاندیدای نمایندگی مجلس در بجنورد: آسیب‌های اجتماعی ریشه در مشکلات اقتصادی دارد

رئیسی: باید برای مردم در فرآیند دادرسی و پیگیری آسیب‌های اجتماعی نقش تعریف کرد

وی افزود: در این راستا بزرگ‌ترین معروف‌ها نیز می‌تواند در خانه ماندن و رعایت کامل بهداشت فردی و اجتماعی و پرو توکل‌های بهداشتی باشد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در ادامه از عدم برگزاری اجتماعات به‌عنوان یک نهی از منکر قوی یادکرد و گفت: در ماه مبارک رمضان تا 15اردیبهشت‌ماه تمام اجتماعات و دور همی‌ها لغو شده است و کماکان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند برقرار است و در ادامه اگر دستورالعمل جدیدی آمد از مبادی رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برخی سیاه نمایی‌ها در خصوص مسائل اجتماعی استان گفت: امربه‌معروف غوغا سالاری نیست ازاین‌رو در بحث آسیب‌های اجتماعی نبایست مسائل را با اغراق چنان بزرگ نشان داد که دستاوردها و نقاط قوت پوشانده شود.

وی ادامه داد: در بیان مسائل و مشکلات اگر نیت خیر در کار باشد از پیشنهاد‌ها و راهکارهای سازنده و دلسوزانه استقبال می‌کنیم اما سیاه نمایی و بزرگنمایی اغراق‌آمیز دردی از مسائل و مشکلات جامعه دوا نخواهد کرد.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که در بحث آسیب‌های اجتماعی بایست علل و عوامل زمینه‌ساز را توأم باهم موردبحث و بررسی قرارداد، افزود: در سال 98 حدود 7 میلیارد تومان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان هزینه شده است.

وی به رفتار دوگانه برخی از منتقدان در خصوص مسائل اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: برخی درجایی که آمارهای استان در مسائل اجتماعی خوب و مثبت است به‌راحتی از کنار آن می‌گذرند اما همین‌که حداقل مشکلی درجایی پیدا می‌شود چنان بزرگ‌نمایی می‌کنند که واقعیت‌ها را از دیده‌ها پنهان می‌سازند.

نماینده عالی دولت در استان افزود: این در حالی است که در بحث بیکاری سازمانی داریم بنام مرکز آمار ایران و بر اساس گزارش این مرکز کاهش بیکاری استان از رتبه 30 کشور با نرخ بالای 17 درصد در سال 91 امروز در سه‌ماهه پایانی زمستان با نرخ بیکاری 7 در رتبه سوم کشور و در آمار سال 98 با نرخ 8.3 درصد در رتبه 7 کشور قرارگرفته است.

انتهای پیام/861/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار