کد خبر: ۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
علیلو خبر داد:
عضو کمیسیون صنایع مجلس از ارائه گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودروی کشور و نحوه برخورد وزارت صنعت با این موضوع در آینده‌ای نزدیک به رئیس‌ جمهور خبر داد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از فارس؛علی علیلو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع تحقیق و تفحص از صنعت خودرو کشور اظهار داشت: با وجود شعارهای دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادی در بحث تحقیق و تفحص از صنعت خودروی کشور همراهی لازم از سوی دولت صورت نگرفت.
 
وی افزود: در بحث تحقیق و تفحص از صنعت خودرو انتظار این بود وقتی گزارش به دولت ارائه می‌شود، وزارت صنعت نسبت به موضوع حساس شده و نسبت به مواد غیرقانونی و مفسده‌زا وارد شده و با آن مبارزه کند، که متأسفانه این موضوع تا کنون مشاهده نشده است.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: بنا داریم گزارشی از تحقیق و تفحص از صنعت خودرو و برخوردی که وزارت صنعت با این موضوع داشته را تهیه کرده و در آینده‌ای نزدیک به رئیس‌ جمهور ارائه کنیم ،چراکه گمان بر این است که اطلاعات صحیح به شخص رئیس‌ جمهور داده نمی‌شود و با اطلاع‌رسانی صحیح، انتظار دستور قاطع وی در این ارتباط را نیز خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: