کد خبر: ۱۰۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۵۲۰۰ پک بهداشتی با کمک اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در مناطق حاشیه ای توزیع شده است.

فرزین معتمدی امروز شنبه در شورای استانی همکاری نهادهای انقلابی، حمایتی، عمومی وسازمان های مردم نهاد با دولت که در استانداری برگزار شد اظهار داست: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش همدلی و مساوات جهت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا جمعیت هلال احمر نیز به این پویش پیوست.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: بر این اساس تا کنون ۴۰۰ بسته سبد غذایی سرد از جمله برنج، روغن و … تهیه و در بین مردم سرپل ذهاب توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: کمک‌های واریز شده به شماره حساب هلال احمر تا این لحظه ۲۵ میلیون تومان است که امیدواریم روزهای آینده این مبلغ افزایش پیدا کند.

معتمدی گفت: البته معدنکاران استان کرمانشاه جهت واریز کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به حساب جمعیت هلال احمر اعلام آمادگی کردند که در این صورت می‌توانیم بسته‌های حمایتی خوبی را برای نیازمندان تهیه کنیم.

وی از حمایت جمعیت هلال احمر از بیماران خاص خبر داد و بیان داشت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت ۷ هزار و ۳۰۰ نفر از افراد مبتلا به بیماری‌های خاص در سطح استان شناسایی شده‌اند که قرار است به صورت منسجم بین آنها پک بهداشتی توزیع شود.

وی اظهار داشت: این تعداد پک بهداشتی به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان که شامل ژل، ماسک و دیگر اقلام بهداشتی است با همکاری دانشگاه علوم پزشکی از هفته آینده بین بیماران خاص دیالیزی، سرطانی، هموفیلی، ام اس و … توزیع خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: همچنین با کمک اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر حدود ۵ هزار و ۲۰۰ پک بهداشتی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان نیز در مناطق حاشیه‌ای توزیع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار