کد خبر: ۱۰۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
گزارش/
آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی از ۷ اردیبهشت به ۱۸ اردیبهشت ماه تمدید شد.

ثبت نام وام یک میلیونی تا ۱۸‌اردیبهشت مهلت دارد

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین مهلت وام یک میلیون تومانی برای بسیاری از افراد در هاله‌ای از ابهام و موجب برانگیختن سوال‌های متعددی شده است.

خبر‌های گوناگون در خصوص آخرین مهلت وام یک میلیون تومانی موجب گمراهی افراد زیادی شده است. برخی از افراد سیم کارت خود را دریافت نکرده و از اینکه مهلت ثبت نام تمام شود و وام به آن‌ها تعلق نگیرد می‌ترسند.

در صورتی که وام یک میلیون تومانی در مرحله اول به حساب افراد واریز نشده است، این مبلغ فردا به حساب افراد واریز می‌شود.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که مهلت ثبت نام وام یک میلیونی تا ۷ اردیبهشت ماه بوده در صورتی که این زمان برای ثبت نام تا ۱۸ اردیبهشت تمدید شده است. سرپرستان خانوار می‌توانند تا ۱۸ اردیبهشت شماره ملی  خود را به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند و در نهایت وام آن‌ها تا انتهای ماه مبارک رمضان واریز می‌شود.

بیشتربخوانید:ساز و کار پرداخت وام به کسب و کارها چیست؟ 


حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان دریافت یارانه معیشتی در گفت و گو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که  مهلت ثبت نام سرپرستان خانوار برای دریافت وام یک میلیون تومانی تا چه زمانی است؟ اظهار کرد: مهلت تقاضا برای وام یک میلیون تومانی کرونایی برای یارانه ‌بگیران تا ۱۸ اردیبهشت خواهد بود و هیچ نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار