کد خبر: ۱۰۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز:
اهواز- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۶ ابتلای جدید به کووید ۱۹ در استان خوزستان شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور بعدازظهر امروز یکشنبه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان خوزستان، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۶ ابتلای جدید به کووید ۱۹ در استان خوزستان شناسایی و ثبت شد تا به این صورت آمار مبتلایان به این بیماری به ۲ هزار و ۲۲۷ نفر در استان افرایش یابد.

وی افزود: این موارد جدید به تفکیک؛ اهواز ۷۴ مورد، شهرستان‌های دشت آزادگان و دزفول هر کدام ۸ مورد، مسجدسلیمان ۵ مورد، شهرستان‌های باوی، شوشتر و ایذه هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های اندیمشک، ماهشهر، خرمشهر و هفتکل هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های رامهرمز، کارون، بهبهان و حمیدیه هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند تا به این ترتیب شمار فوت‌شدگان این بیماری به ۱۹۳ نفر در استان افزایش یابد.

احسان پور در پایان گفت: تاکنون یک هزار و ۶۸۷ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان‌های خوزستان ترخیص شدند و در حال حاضر ۳۴۷ بیمار نیز در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار