کد خبر: ۱۰۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
به مناسبت هفته سلامت پاسداران ناحیه مقاومت بسیج تفت با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان از کادر بهداشت و درمان تفت تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تفت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در مراسم تقدیر از کادر بهداشت و درمان شهرستان گفت: هفته سلامت امسال در حالی رقم خورد که شاهد خدمات جهادی کادر بهداشت و درمان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا بودیم.

سرهنگ دوم پاسدار سید مصطفی آقایی بابیان اینکه شهرستان تفت به‌واسطه حضور جمعیت مسن وضعیت خطرناکی  را ممکن بود دچار شود، گفت: با در کنار هم بودن و هم‌افزایی و تلاشی که شد جلوی شیوع این ویروس در شهرستان تفت گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش کادر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران شهرستان تفت در طرح غربالگری و مبارزه با کرونا قابل‌تحسین است، ابراز امیدواری کرد تا با تداوم همدلی و هم‌افزایی این ویروس منحوس را از کشور و جهان نابود کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تفت هم در سخنانی از قدرشناسی پاسداران شهرستان تفت تشکر کرد و گفت: در مبارزه با ویروس کرونا نیروهای سپاه، بسیج و انتظامی دوستان خوب و همراهان صمیمی ما بودند.

سید محمود واعظ پور بابیان اینکه هر جا احساس خطر باشد نیروهای سپاه و بسیج در میدان هستند، گفت: هدف مشترک همه ما سلامتی، امنیت، شادی و رفاه مردم است.

وی به نگرانی خود در ابتدای شیوع ویروس کرونا به‌واسطه کمبود نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: نیروهای سپاه و بسیج داوطلبانه به ما کمک کردند و مشکل کمبود نیروی انسانی را ما را جبران کردند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی شهرستان تفت  ادامه داد: اکنون هم سپاه و بسیج در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و حمایت از آسیب دیدگان ویروس کرونا جلودار و پیشگام است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار