کد خبر: ۱۰۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران و رئیس هیئت عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه‌گانه در ديدار با دکتر مرتضي اکبري مديرعامل و عيسي امامي عضو هيات مديره بانک مهرا يران با اشاره به عملکرد مطلوب اين بانك بيان داشت: بانك هاي قرض الحسنه به معناي واقعي كلمه مايع افتخار و بالندگي كشور هستند و منابع قرض الحسنه جذب شده در بانك مهرايران به شكل درست و دقيق استفاده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهرایران، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در اين ديدار گفت: خوشبختانه بانک هاي قرض الحسنه در کشور به معناي واقعي کلمه مايع افتخار و بالندگي هستند و در دوران نسبتا كم از تاسيسشان در منطقه و جهان جايگاه بسيار فاخري را بدست آورده اند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به موفقیت های بین المللی اين بانک اظهارداشت: بانک مهر ايران در جهان اسلام توانست رتبه سوم را کسب کند كه اين جايگاه فاخري است.
رئیس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قواي سه‌گانه درباره عملکرد بانک مهرايران تصريح کرد: در سايه تلاش مديرعامل، اعضاي هيات مديره و خانواده محترم بانک مهر ايران كه متشكل از ۳ هزار پرسنل جوان، تحصيلكرده و باانگيزه است، خوشبختانه خصوصا در طول اين چند سال اخير شاهد يك ارتقاء و رشد تحسين برانگيزي بوده ايم.
وی خاطرنشان کرد: مانده منابع بانک مهرایران در سال ۹۵ حدود ۴ هزار میلیارد تومان بوده که اين عدد در سال ۱۳۹۸ به ۳۰ هزار ميليارد تومان افزايش پيدا کرده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد افزود: این بانک در سال گذشته توانسته است حدود ۲ میليون و ۲۳۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به ارزش ۲۷ هزار ميليارد تومان پرداخت کند که انصافا بسيار ارزشمند است.
امام جمعه موقت تهران ضمن تاکید بر عملکرد خوب بانک در حوزه های اشتغالزایی و کارآفريني بيان داشت: خوشبختانه حدود ۴۰ درصد اين منابع نيز در حوزه اشتغال به كار گرفته شده است.
وی ادامه داد: همکاری مشترک با نهادهای فعال در این حوزه مانند بنياد برکت و کميته امداد حضرت امام خميني (ره)، يكي از نقاط مثبت عملكرد بانك مهرايران به شمار مي آيد.
رئیس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قواي سه‌گانه اذعان داشت: اين بانک با نهادهايي که در عرصه اشتغالزايي و بستر رشد اقتصادي خانواده هاي ضعيف کارهاي خوبي را ارائه داده اند، مشارکت خوبي دارد و در يك تعامل بسيار ستودني و با معرفي بنياد بركت تسهيلات اشتغالزايي پرداخت كرده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد تاکید کرد: با اقدامات موثر بانک مهرا یران از منابع جمع آوري شده به طور درست و دقيق استفاده شده است. اين بانک منشاء ارزشمندي است و اميدوارم در اين مسير ازتوفيقات روز افزون برخوردار باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: