کد خبر: ۱۰۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان:
کرمان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعته گذشته از ۱۶۶ نمونه ارسال شده به آزمایشگاه‌های استان تست هفت نفر مثبت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعی عصر امروز یکشنبه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان کرمان بیان داشت: طی ۲۴ ساعته گذشته از ۱۶۶ نمونه ارسال شده به آزمایشگاه‌های استان تست هفت نفر شامل چهار زن و سه مرد مثبت اعلام شد.

وی افزود: موارد مثبت ثبت شده به تفکیک از دانشگاه علوم پزشکی کرمان چهار نفر، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دو نفر و در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان یک نفر است.

مدیر گروه بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا در استان کرمان تا به امروز تست ۶۳۱ نفر مبتلا به کووید ۱۹ ثبت شده است.

شفیعی بیان کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعته گذشته در استان مورد فوتی نداشتیم ضمن اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان ۴۸ نفر جان خود را به علت ابتلاء به کووید ۱۹ از دست داده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان یادآور شد: طی ۲۴ ساعته گذشته دو نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند که با احتساب این افراد از ابتدای اپیدمی تا به امروز ۳۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار