کد خبر: ۱۰۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
امام جمعه سنندج گفت: رزمایش کمک مومنانه الگوی بسیار موفق در این شرایط سخت و قابل ارائه به جهان برای عبور از بحران‌ها و مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی عصر امروز در مراسم آغاز مرحله اول رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: اقدامات مردم خیر کردستان و نهادهایی مانند سپاه، کمیته امداد و سایر نهادهای خیر که در این امر خداپسندانه مشارکت داشته‌اند قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: رزمایش کمک مومنانه الگوی بسیار موفق در این شرایط سخت حاکم بر جهان است و این طرح نه تنها برای ایران دارای خیر و برکت است بلکه برای جهان نمونه و الگویی قابل ارائه برای عبور از بحران‌ها و مشکلات است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: سپاه در همه برهه‌های حساس حقیقتا در کنار مردم حضور داشته و با کمک‌رسانی به جامعه به بهترین شیوه نقش‌آفرینی کرده است.

ماموستا رستمی افزود: همزمان با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه و مواسات، سپاه مثل همیشه به عنوان نهادی پیشتاز در این عرصه ورود کرد و با شناسایی افراد نیازمند و دستگیری از آنان گام بسیار ارزشمندی در حمایت از اقشار نیازمند برداشته است.

وی افزود: این اقدام خداپسندانه با همت سپاه بیت‌المقدس و خیرین آغاز شده است و انتظار می‌رود سایر خیرین و دستگاه‌ها نیز هرآنچه در توان دارند کمک کنندو یاری‌گر سبزپوشان سپاه استان در این کمک مؤمنانه باشند.

امام جمعه سنندج رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه را ظرفیت بسیار بزرگی برای کمک به نیازمندان در شرایط اقتصادی امروز دانست و گفت: همدلی و مواساتی که امروز در کشور ما شکل گرفته است قطعا موجب عبور از بحران و شکست این ویروس منحوس خواهد شد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود به برکات و اجر کار خیر در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: به نقل از رسول الله(ص) خداوند رمضان را به سه دهه رحمت، مغفرت و دهه آزادشدن از آتش جهنم تقسیم کرده است.

وی اذعان داشت: هر سه مورد امتیازی برای امت رسول ‌الله(ص) است، بدین معنی که از همان آغاز ماه رمضان، خداوند به دیده رحمت به بندگانش نگاه می‌نماید و در دهه دوم که ماه رمضان به ۱۵ می‌رسد خداوند قلم عفو بر گناه ایمانداران می‌آورد.

به گفته ماموستا رستمی، خداوند در دهه سوم رمضان مسلمانان را از آتش جهنم آزاد می‌کند.

انتهای پیام/2330/71

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار