کد خبر: ۱۰۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
شهردار قوچان گفت: قانون اجازه کاشت درختان میوه‌دار در معابر عمومی را به شهرداری نداده است، چون امکان بروز هرگونه حادثه‌ای ممکن بوده و در این صورت مجموعه شهرداری مقصر اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان سوژه‌ای با عنوان «شهرداری قوچان درختان میوه‌دار غرس کند» در «فارس من» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون آن را داشته‌اند.

شهردار قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بابیان اینکه قانون اجازه کاشت درختان میوه‌دار در معابر عمومی را به شهرداری نداده است، اظهار کرد: اگر اتفاقی برای شهروندی در این زمینه رخ‌داده یا صحنه تصادفی اتفاق بیفتد، شهرداری مقصر شناخته می‌شود، بنابراین، قانون این اجازه را نمی‌دهد.

علی پیشیار بیان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام‌ شده با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، مقرر شده است درختان توت و سنجد در اختیار شهرداری قرار بگیرد و قسمتی از پارک نشاط برای راه‌اندازی و کاشت این نوع از درختان آماده شود.

وی با یادآوری این موضوع که قرار بود سال گذشته درختان سنجد در ورودی شهر کاشته شود، تصریح کرد: متأسفانه این قلمه‌ها در شهرستان به ثمر نرسید و یکی از اساتید متخصص در این حوزه در حال بررسی علت این مسئله است که چرا این درختان در قوچان به ثمر نرسیده، اما در شهرهای دیگر ثمر داشته است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار