کد خبر: ۱۰۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: برنامه‌های حوزه زنان باید برنامه‌محور و مسئله‌محور بوده و از برنامه‌ تلقی کردن اقدامات روزمره پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهروز اکرمی صبح امروز در نشست  با مشاورین امور بانوان فرمانداران و دستگاه‌های اجرائی استان مرکزی اظهار کرد: گستره برنامه‌ها باید مشخص شود، در شرایطی که وقت و امکانات محدود است اجرای برنامه‌ها باید جامعه هدف بیشتری را زیرپوشش قرار دهد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های سال جاری باید اثر بخش و سرمشق باشد و از هزینه‌‌کرد بیهوده منابع خودداری کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: اگر نرخ شیوع اعتیاد رو به افزایش است، به این معنا است که برنامه‌هایی که در این سال‌ها اجرا شده، اثربخشی لازم را نداشته است.

اکرمی بیان داشت: برنامه‌های حوزه زنان باید برنامه‌محور و مسئله‌محور بوده و از برنامه‌ تلقی کردن اقدامات روزمره پرهیز شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مسئله‌محوری نیز خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم امروز کشور کرونا است، که باید یکی از برنامه‌های مهم سال جاری باید نحوه زندگی در شرایط کرونایی باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی ادامه داد: مسئله‌های اجتماعی باید درست معنا شود تا بتوان برای آن راه حل درست ارائه کرد. 

توجه به موضوع خلاقیت و اندیشیدن،  اولویت‌بندی، آموزش‌محوری توجه به تحرک و دوری از تنبلی از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار