کد خبر: ۱۰۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
مسئول گروه جهادی راه کربلا گفت: فصل دوم برنامه «همه با هم» با اجرای حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی و محمد قاسمی هرشب حوالی ساعت 19 به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش خواهد شد و بناست به داستان‌هایی از گروه‌های جهادی بپردازیم.

محمد امیر بزرگیان، مسئول گروه جهادی راه کربلا که تهیه کننده برنامه «همه با هم» در شبکه افق است، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این برنامه در فصل دوم از ۴ بخش تشکیل شده است؛ بخش اول به گفت‌وگوی معارفی اختصاص دارد و بخش دوم آن گفت‌وگو با جهادگران است که در فصل دوم رویکرد سوژه‌محوری و بیان داستان به آن اضافه شده است.

وی ادامه داد: بخش سوم این برنامه نیز گفت‌وگوی اسکایپ است و در نهایت در چهارمین بخش نیز به مرور اخبار و قرائت پیام‌های مردم می‌پردازیم.

گفت: گروه‌های جهادی که در این برنامه حضور پیدا می‌کنند، در بخش‌های مختلف اعم از مبارزه با کرونا، رزمایش مواسات و ... فعالیت داشتند، اما نقطه عطف فعالیت آن‌ها برخورداری از یک داستان و روایت است که در برنامه طرح خواهند کرد.

مسئول گروه جهادی راه کربلا گفت: این برنامه با اجرای حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی و محمد قاسمی هرشب حوالی ساعت ۱۹ به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار