کد خبر: ۱۰۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
شرایط جذب سرباز معلم در مازندران برای سال تحصیلی جدید اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، اداره کل آموزش وپرورش مازندران در راستای بخشنامه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، از بین مشمولان وظیفه داوطلب خدمت در آموزش و پرورش صرفا با مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس با توجه به سهمیه تخصیص یافته و رشته‌های تحصیلی تعیین شده در بخشنامه برای سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ به عنوان سرباز معلم با رعایت مصاحبه و گزینش جذب می‌شوند.
بر این اساس شرایط پذیرش مشمولان واجد شرایط سرباز معلمی به این شرح اعلام شد: ۱- دارابودن برگ آماده به اعزام بدون مهر غیبت و کسر خدمت اولیه به تاریخ‌های اعزام اول تیر، مرداد و شهریور ۹۹.
۲-با توجه به برنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر انتخاب مشمولینی که کسری خدمت ندارند. متقاضیان در صورت ارائه اطلاعات نادرست و ناقص، ملزم به جبران خسارت ناشی از "خروج قبل از پایان سال تحصیلی" و هزینه‌های دوره آموزشی بدو خدمت می‌باشند و پذیرفته شدگان نهایی اول تیر ۹۹ به مراکز آموزش نظامی اعزام خواهند شد.
۳- افرادی که قصد ادامه تحصیل در دوره بالاتر دارند پس از پذیرش نهایی در صورت قبولی امکان ترخیصشان وجود ندارد.
۴- مهلت نامنویسی داوطلبان خدمت در مناطق مورد نیاز، ۱۵ اردیبهشت ۹۹ تعیین شده است.
۵- از داوطلب خدمتی که برگ اعزام خارج از استان مازندران دریافت کرده، ثبت نام نمی‌شود.
۶- از آنجا که متقاضیان معافیت پزشکی و یا تحصیلی، از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می‌شوند متقاضیان باید در مهلت ثبت نام، برای ابطال در خواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی اقدام کنند.
همچنین با توجه به سنجش داوطلب از نظر اطلاعات علمی و قدرت بیان مطلوب، ارائه گواهی سلامت از پزشک معتمد آموزش وپرورش نیز از شرایط پذیرش سرباز معلم در مازندران علام شد.
بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش مازندران؛ متقاضیان می‌توانند برای آگاهی به ادارات آموزش وپرورش شهرستان و مناطق مورد تقاضا مراجعه کنند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار