کد خبر: ۱۰۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
یوسف اسماعیلی، رییس جدید شعبه نمونه شرکت بیمه البرز با حضور رییس هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل این شرکت معارفه شد و از محمود زارعیان،‌ رییس پیشین این شعبه قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، مجید علی پناهی، رییس هیات مدیره این شرکت در جلسه تودیع و معارفه روسای شعبه نمونه این شرکت از عملکرد رییس و کارکنان این شعبه قدردانی کرد و بر لزوم استفاده از پتانسیل نیروی انسانی موجود در شعبه تاکید کرد.
مجید نادری، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه منابع و پشتیبانی بیمه البرز نیز در این جلسه ضمن قداردانی از تلاش همکاران در سال گذشته، اظهار داشت: لازم است رییس و کارکنان شعبه نمونه از موقعیت خوب مکانی این شعبه به منظور افزایش پورتفوی استفاده کنند.
وی بر لزوم افزایش پورتفوی مانده محور و پیاده سازی برنام عملیاتی و بازرگانی شرکت تاکید کرد و گفت: در این راستا باید توسعه فروش بیمه های عمر در اولویت قرار گیرد.
وی افزود:‌ توجه به پرسنل شرکت در راس برنامه ها و دیدگاه هیات مدیره قرار دارد که در سه ماهه دوم سال جاری نمود خواهد داشت.

تودیع و معارفه رییس مجتمع کریمخان زند بیمه البرز برگزار شد
در پی تغییر رییس مجتمع کریمخان زند از سوی مدیر عامل بیمه البرز، جلسه تودیع سیروس رضایی رئیس پیشین مجتمع و معارفه احمد لاری زاده برگزار شد.
در این جلسه که با حضور مجید نادری، قائم مقام مدیرعامل، مجید علی پناهی رییس هیات مدیره، احمد صفرزاده معاون فنی و تعدادی از معاونان و کارشناسان مجتمع برگزار شد، مجید نادری با اشاره به رشد 38 درصدی پورتفوی و نسبت خسارت 28 درصدی مجتمع ، عملکرد سال 1398 این مجتمع را خوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد که مجتمع کریمخان با هدایت رییس جدید طبق برنامه پیش بینی شده برای سال 1399 حرکت کند.
عضو هیات مدیره بیمه البرز گفت: پورتفوی مجتمع کریمخان زند و مجتمع اشخاص ، سی درصد پورتفوی شرکت را در سه سال گذشته شامل شده است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانیهمچنین از زحمات و تلاش‌های سیروس رضایی، رییس پیشین مجتمع تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه جلسه مجید علی پناهی، رئیس هیات مدیره با تبریک اعیاد شعبانیه از عملکرد مناسب سیروس رضایی، رییس پیشین مجتمع طی سالیان گذشته قدردانی کرد و بر لزوم همکاری و هماهنگی بین دو مجتمع کریمخان زندو اشخاص برای تحقق برنامه تاکید کرد.
احمد صفرزاده، معاون فنی بیمه البرز نیز با توجه به تجمیع 30 درصدی پورتفوی شرکت در مجتمع کریمخان بر لزوم ارتباط بیشتر با مشتریان بزرگ شرکت و همکاری گسترده با مدیریت امور مشتریان و توسعه بازار اشاره کرد.

تودیع و معارفه شعبه کرج بیمه البرز برگزار شد
روسای شعبه کرج شرکت بیمه البرز با حضور رییس هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل این شرکت، تودیع و معارفه شدند.
مجید علی پناهی، رییس هیات مدیره این شرکت در جلسه تودیع و معارفه، گفت: ما در هیات مدیره شرکت انتظار داریم رییس شعبه کرج برنامه پیش بینی شده این شعبه را محقق سازد.
وی با بیان این که هیات مدیره بیمه البرز به بحث نیروی انسانی توجه ویژه‌ای دارد از تلاش‌های سیاوش رادمهر،‌ رییس پیشین شعبه کرج قدردانی کرد.
مجید نادری،‌قائم مقام مدیرعامل بیمه البرز هم در این جلسه از فعالیت رییس و کارکنان شعبه کرج قدردانی کرد و بر لزوم تلاش برای تحقق برنامه عملیاتی شعبه با رویکرد مانده محور بودن پورتفوی تاکید کرد.
وی ادامه داد: دغدغه اصلی شرکت بحث بدهکاران و وصول به موقع بدهکاران برای ایفای تعهدات شرکت است.
نادری افزود: با توجه به تاکید مدیرعامل بر توسعه و فروش بیمه های عمر، کارکنان شعبه باید برای افزایش پورتفوی با رییس شعبه همکاری و همراهی کنند.
این گزارش حاکی است، در این جلسه، سیاوش رادمهر رییس پیشین شعبه کرج بیمه البرز تودیع و محمود زارعیان به عنوان رییس جدید این شعبه معارفه شد.

تودیع و معارفه روسای شعبه امیرکبیر بیمه البرز برگزار شد
روسای شعبه امیرکبیر شرکت بیمه البرز با حضور رییس هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل این شرکت، تودیع و معارفه شدند.
مجید علی پناهی، رییس هیات مدیره این شرکت در این جلسه ضمن تاکید بر اجرایی شدن برنامه بازرگانی و عملیاتی ابلاغ شده به شعب،‌گفت: شعبه امیرکبیر با توجه به قرار گرفتن در نزدیکی بازار بزرگ تهران، دارای جایگاه ویژه ای است که بالتبع انتظارات خاصی هم از این شعبه وجود دارد.
مجید نادری، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه منابع و پشتیبانی بیمه البرز هم در جلسه تودیع و معارفه روسای شعبه امیرکبیر این شرکت از عملکرد رییس و کارکنان این شعبه در سال گذشته قدردانی کرد و بر تلاش برای افزایش نقدینگی و وصول به موقع بدهکاران شعبه تاکید کرد.
این گزارش حاکی است، بر اساس حکم مدیرعامل بیمه البرز، سیاوش رادمهر به عنوان رییس جدید شعبه امیرکبیر این شرکت منصوب شد که در جلسه مذکور معارفه شد و از زحمات احمدرضا لاری زاده، رییس پیشین این شعبه قدردانی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: